خبرهای داغ:
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان همدان خبر داد
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان همدان گفت: در حال حاضر ۳۳ مرکز نیکوکاری با کمیته امداد استان همدان همکاری دارند.
کد خبر: ۹۱۱۸۹۵۵
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۲

همکاری ۳۳ مرکز نیکوکاری با کمیته امداد استان همدانجمشید محمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان بابیان اینکه با راه‌اندازی مراکز نیکوکاری در سطح استان شاهد رفع مشکلات خانوار بی‌بضاعت از طریق خیران همان محل و منطقه هستیم، اظهار داشت: در حال حاضر ۳۳ مرکز نیکوکاری با کمیته امداد استان همدان همکاری دارند.

وی افزود: ۲۲ مرکز نیکوکاری برای رفع مشکلات نیازمندان در بخش کمک‌معیشت، جهیزیه و درمان با کمیته امداد استان همدان همکاری داشته‌اند که در دهه فجر امسال ۱۱ مرکز نیکوکاری دیگر نیز شروع به همکاری با این نهاد کرده‌اند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان همدان با اشاره به اینکه مراکز نیکوکاری در محله و مساجد موجب می‌شود تا اهالی محل در جریان فرآیند کمک‌های مردمی و توزیع آن در بین فقرا و نیازمندان همان محله قرار گیرند، بیان کرد: مرکز نیکوکاری مسجد مدرس، مسجد میرزا تقی، حضرت ابوالفضل شهرستان بهار، مسجد شهرستان جورقان و مسجد ازندریان از مراکز فعال استان همدان هستند.

وی ادامه داد: در ۱۱ ماهه نخست سال جاری خیران همدانی چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به مراکز نیکوکاری در زمینه‌های جهیزیه، درمان و کمک‌معیشت نیازمندان کمک کرده‌اند.

محمدی همچنین با اشاره به اینکه مراکز نیکوکاری از سال ۹۲ شروع به فعالیت کرده‌اند، گفت: در سال گذشته مراکز نیکوکاری چهار میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان جمع‌آوری و به نیازمندان کمک کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه توانمندسازی محرومان و کاهش فقر در جامعه، شناسایی نیازمندان واقعی محله و ارائه خدمت به آن‌ها در محل سکونت خود، ترویج سنت‌های حسنه اسلامی و توسعه مشارکت‌های مردمی از جمله اهداف راه‌اندازی مراکز نیکوکاری است، افزود: کمیته امداد با استفاده از شیوه‌های نوین الکترونیکی و افزایش مراکز نیکوکاری در استان همدان، درصدد است تا سطح همیاری و همکاری‌های مردم نیکوکار را افزایش داده و خدمات کیفی‌تری را به اقشار آسیب‌پذیر ارائه دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات