خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه ملایر گفت: از ابتدای سال تاکنون 2 هزار و 74 نفر از شهرستان ملایر در قالب دانش‌آموزان، دانشجویان و بسیج محلات به مناطق عملیاتی جنوب و غرب اعزام شده‌اند.
کد خبر: ۹۱۱۹۷۹۲
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۳

اعزام 2074 نفر از ملایر به اردوهای راهیان نورسرهنگ سیدجواد حسینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر با بیان اینکه اردوهای راهیان نور یک گنجینه معنوی است، اظهار داشت: راهیان نور ذخیره‌ای تمام نشدنی است که نسل جوان می‌تواند از آن معنویات خود را پرورش دهد و در تمام مراحل زندگی از آن استفاده کنند.

وی با اشاره به اثرات و برکات این سفر معنوی در زندگی افراد افزود: زائران راهیان نور با حضور در مناطق عملیاتی با رشادت‌ها و ایثار رزمندگان و شهدا از نزدیک آشنا می‌شوند.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر تصریح کرد: نقطه نقطه مناطق عملیاتی نور است و باعث تحول در افراد می‌شود.

وی اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون 2 هزار و 74 نفر از شهرستان ملایر در قالب دانش‌آموزان، دانشجویان و بسیج محلات به مناطق عملیاتی جنوب و غرب اعزام شده‌اند که بیشترین سهم اعزام اردوهای راهیان نور توسط بسیج دانش‌آموزی بوده است.

حسینی تصریح کرد: زائران راهیان نور در این سفر معنوی به جنوب کشور طی چهار روز از مناطق عملیاتی جنوب شامل شلمچه، اروند کنار، طلاییه، هویزه و فکه و در سفر به غرب کشور از یادمان‌های بازی‌دراز، مرصاد، قصرشیرین و... بازدید می‌کنند.

وی با اشاره به برگزاری برنامه‌های فرهنگی در مدت سفر گفت: اجرای رزم نمایش در محل اردوگاه، روایتگری توسط راویان، توزیع بسته‌های فرهنگی بین زائران، برگزاری زیارت عاشورا و شب خاطره‌گویی توسط راویان از جمله این برنامه‌ها است.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر بیان داشت: هدف از این برنامه آشنایی اقشار مختلف با مناطق عملیاتی جنوب و غرب و یادآوری از جان گذشتگی رزمندگان و شهدا در دفاع مقدس و زنده نگه داشتن یاد و راه آنان است.

وی با اشاره به استقبال از اردوهای راهیان نور افزود: در سال 97 سهمیه شهرستان نسبت به سال گذشته افزایشی 20 درصدی داشته است.

حسینی تصریح کرد: در صورت حمایت و همکاری بیشتر ادارات اردوهای راهیان نور می‌تواند یکی از بهترین ابزار مقابله با جنگ نرم دشمن باشد.

وی با اشاره به ظرفیت‌های اردوهای راهیان نور گفت: استفاده از ظرفیت راویان و رزمندگان در بازگویی خاطرات و تصویرسازی شرایط جنگ، بازدید از برخی تجهیزات و وسایل و جنگ افزارهای باقی مانده از دوران دفاع مقدس و مناطق عملیاتی درک عینی شرایط محیطی و جوی مناطق عملیاتی جنوب و غرب و دشواری عملیات در این مناطق در عین پیروزمندانه بودن است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات