خبرهای داغ:
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان گفت: سواری های پلاک شخصی مجوز جابجایی مسافران بین شهری را ندارند.
کد خبر: ۹۱۲۰۳۶۴
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۴

سواری‌های پلاک شخصی مجوز جابجایی مسافر را ندارندمصطفی پناهنده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به اینکه در حال حاضر سواری‌های شخصی در همدان به معضلی جدی تبدیل شده است، اظهار داشت: باید از حمل مسافر توسط سواری‌های شخصی ممانعت شود.

وی با اشاره به فعالیت هر چه بیشتر این خودروها در ایام نوروز تاکید کرد: هم اکنون در میدان سپاه(چراغ قرمز) همدان تردد مسافرهای پلاک شخصی زیاد است که موجب گره ترافیکی و مشکلات مختلفی شده است.

پناهنده با تأکید بر اینکه تردد با خودروهای ویژه بین شهری امنیت زیادی نسبت به شخصی دارد، یادآور شد: این خودروها بیمه دارند، صورتحساب پرداخت می کنند و در هرکدام از راه های ارتباطی کنترل می شوند اما این موارد برای سواری های غیرمجاز مسافرکش وجود ندارد.

مدیرکل راهداری استان همدان تأکید کرد: این رانندگان همچنین با شرکت های حمل و نقل مسافر قراردادهای جابجایی مسافر بین شهری را دارند.

وی اضافه کرد: باید خود مسافران نیز توجه جدی داشته و از تردد با خودروهای شخصی خودداری کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه با همکاری سایر ارگان های ذیربط اقداماتی برای ساماندهی و رفع این معضل شهری در دستور کار است، بیان کرد: واحدهای گشت برای کنترل تردد مسافران بین شهری باید در سطح شهر فعال شده و تخلفات را ثبت و موارد قابل مشاهده را جریمه کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات