خبرهای داغ:
مدیرکل راهداری همدان تأکید کرد

ضرورت ساماندهی ارتقاء خدمات سفر در ایام نوروز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان بر ساماندهی ارتقاء خدمات سفر در ایام تعطیلات نوروز تأکید کرد.
کد خبر: ۹۱۱۹۵۳۹
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۳

ضرورت ساماندهی ارتقاء خدمات سفر در ایام نوروزبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مصطفی پناهنده در نشست هماهنگی نوروز 98 با مسئولان و کارشناسان خدمات‌رسان در ایام نوروز، اظهار داشت: با توجه به فرا رسيدن ايام عيد و آغاز سفرهاي نوروزي امسال نيز همچون سالهای گذشته از امكاناتي شامل استقرار اكيپ هاي سيار و دائم راهداری، امداد خودرو و هلال احمر در طول مسيرهاي بين شهري برخوردار خواهيم بود.

وي از آماده سازي و بهسازي جاده ها مانند اصلاح و ترميم  روكش آسفالت در برخي از مسيرها خبر داد و افزود: شستشو و تعويض علائم ترافيكي، خط كشي، تعمير روشنايي جاده ها و جمع آوري دستفروشان از حاشيه بزرگراه ها به ویژه در نقاط ورودي شهر پیش از آغاز ايام طرح نوروزي از ديگر اقداماتي است كه در دستور كار اين اداره كل قرار گرفته است.

مدیرکل راهداری استان همدان ادامه داد: با نصب و معرفي شماره هاي تماس و پيامك، همچنين وب سايت‌هاي اينترنتي در معرض ديد مسافران و پايانه هاي عمومي، مسافران و كاربران مي توانند مشكلات خود را در زمينه دريافت خدمات سفر به اين اداره كل ارائه و تا حصول نتيجه مطلوب پيگيري کنند.

پناهنده در ادامه به مسیر جاده ای راه آهن همدان اشاره و خاطرنشان کرد: به منظور افزایش ایمنی در این مسیر این اداره کل اقدام به نصب تابلو و علائم راهنمایی و رانندگی کرده و عریض کردن و نصب نیوجرسی در جاده نیز در دستور کار است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات