سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک مطرح کرد
کمالوند سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: روزی که من به اراک آمدم ۸ و نیم میلیارد از اعتبار ۱۰ میلیاردی آن هزینه شده بود، ما مانده بودیم با یک و نیم میلیارد تومان، چطور باید تیم را مدیریت می کردیم؟
کد خبر: ۹۱۲۰۵۲۲
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ کمالوند سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در نشست خبری پایان بازی آلومینیوم اراک و قشقایی  شیراز گفت: ما از درون مشکلات زیادی داریم اما نمیخواهم شب عید کام کسی را تلخ کنم.

وی ادامه داد : بازی بسیار سختی بود، درود میگویم به شرف بازیکنان قشقایی، انگار در فینال جام جهانی بازی می کردند. قشقایی در ۳ دیدار اخیر مقابل آلومینیوم،گل گهر و اکسین عالی بازی کرد، ای کاش تمام تیم ها اینطور بودند.

کمالوند تصریح کرد: یک کشتی داریم و من ناخدای آن هستم، اینجا یک نفر تصمیم می گیرد و همه هم موظف هستند که گوش کنند ، اگر قرار است اسم ها را داخل زمین بگذاریم از کار تیمی می مانیم. کدام مربی مثل من به اراکی ها میدان داده است؟ الان ۴ پنج اراکی داریم، برای من مهم آن است که تیم آرامش داشته باشد. من قهر نمی کنم، اگه اینکارها را نکنم تیمی باقی نمی ماند، اطلاعات ناقص و کذب به مردم داده می شود.

کمالوند افزود: روزی که من به اراک آمدم ۸ و نیم میلیارد از اعتبار ۱۰ میلیاردی آن هزینه شده بود، مدیر قبلی بین ۳ تا ۳و نیم میلیارد بدهی های سنواتی را پرداخت کرده بود.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک از علت دعواهای باشگاه آلومینیوم گفت: ۳۵ درصد طلب بازیکنان را داده بودند و حدود ۶۰ درصد طلب داشتند ما مانده بودیم با یک و نیم میلیارد تومان، چطور باید تیم را مدیریت می کردیم؟

وی تاکید کرد: نمی‌شود لیگ برتر بخواهیم اما ورزشگاه خالی باشد، ما دو بازی خانگی بیشتر نداریم، مردم اگر لیگ برتر می خواهند ورزشگاه را پر کنند.

ارسال نظرات