خبرهای داغ:
مدیرعامل جمعیت هلال احمر همدان گفت: در طرح 20 روزه نوروزی جمعیت هلال احمر همدان در مجموع 2 هزار و 300 امدادگر و نجات گر در روز فعالیت خواهند داشت.
کد خبر: ۹۱۲۱۴۴۸
|
۰۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۰

فعالیت 2300 امدادگر و نجاتگر هلال احمر همدان در طرح نوروزیبه گزارش خبر گزاری بسیج از همدان، بهروز کارخانه‌ای با بیان اینکه همزمان با ایام تعطیلات نوروز، روزانه 114 امدادگر هلال احمر استان در قالب طرح ایمنی و خدمات سلامت مسافران نوروزی خدمات‌رسانی می‌کنند، اظهار داشت: این تعداد نیرو در قالب 15 پایگاه ثابت و هفت پایگاه سیار، یک پایگاه امداد و نجات کوهستان و نیز امداد هوایی هلال احمر برای اجرای طرح ایمنی و خدمات سلامت مسافران نوروزی در این استان فعال هستند.

وی اضافه کرد: البته بالگرد امداد هوایی هلال احمر همدان در حال حاضر در زنجان مستقر است و از ششم تا پایان تعطیلات در همدان فعالیت امدادی خواهد داشت.

کارخانه‌ای بیان کرد: 21 خودرو آمبولانس، 10 خودرو امداد و نجات، 12 خودروی کمکی نیز در ایستگاه‌های هلال احمر همدان مستقر هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر همدان خاطرنشان کرد: در طرح 20 روزه نوروزی جمعیت هلال احمر همدان در مجموع 2 هزار و 300 امدادگر و نجات گر در روز فعالیت خواهند داشت.

وی با اشاره به اجرای طرح فرشتگان رحمت و نیز طرح نیابت در سطح استان همدان گفت: در طرح فرشتگان رحمت با تامین بسته های حمایتی به 800 نیازمند کمک شد و در طرح نیابت سرکشی به سالمندان را در دستور کار داشتیم.

کارخانه‌ای به اجرای طرح سحاب در همدان اشاره و اضافه کرد: در این طرح امدادگران به وسیله دوچرخه در سطح شهر به ویژه پارک ها تردد می کنند و علاوه بر کمک های اولیه، راهنمایی های لازم را به مسافران نوروزی ارایه می دهند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر همدان پیرامون امدادرسانی اضطراری به مسافران نوروزی گفت: اسکان اضطراری در طبقه دوم 12 پایگاه امدادی سطح استان پیش بینی شده که قابلیت اسکان بین 100 تا 200 نفر را دارند.

وی افزود: افزون بر این حسینیه‌ها و مدارس سطح استان نیز شناسایی شده‌اند تا نسبت به انتقال مسافران و تامین وسایل گرمایشی نظیر پتو و سایر نیازها در مواقع اضطراری اقدام شود.

کارخانه‌ای ایجاد خیمه های نماز و بازی کودک را از دیگر اقدام های انجام شده در طرح نوروزی جمعیت هلال احمر همدان برشمرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات