خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد از ارسال چهار محموله به ارزش ۲۲۰ میلیون ریال کمک‌های مردمی از اسدآباد برای کمک به سیل‌زدگان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۲۳۱۲۶
|
۱۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۷

ارسال ۴ محموله کمک‌های مردمی از اسدآباد به مناطق سیل‌زدهسرهنگ امید علی الیاسی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد اظهار داشت: به همت پاسداران و بسیجیان عزیز برای سیل‌زدگان شیراز و گلستان از مردم انقلابی اسدآباد و اصناف محترم کمک های مردمی جمع‌آوری شد.

وی با اشاره به ارسل چهار محموله کمک‌های مردمی از اسدآباد برای کمک به سیل‌زدگان افزود: ارزش ریالی این کمک‌ها مبلغ ۲۲۰ میلیون ریال است که در چهار مرحله جمع‌آوری شده و به سپاه استان ارسال شده است.

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد ضمن تشکر از مردم انقلابی اسد آباد گفت: همکاری مردم شهیدپرور اسدآباد و اصناف در این امر خداپسندانه مثال زدنی بود.

وی ضمن اعلام آمادگی سپاه اسدآباد برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی ابراز داشت: همه عزیزانی که می‌خواهند در این امر خداپسندانه شرکت کنند به پایگاه‌های بسیج حوزه‌های مقاومت و سپاه ناحیه اسدآباد مراجعه کنند.

الیاسی عنوان کرد: همچنین شماره حساب‌های 5151818086011  نزد بانک انصار به نام حوادث غیر مترقبه بسیج و شماره حساب 381035115045451 نزد بانک انصار به نام سپاه استان همدان آماده دریافت کمک‌های نقدی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات