خبرهای داغ:
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی نیروی برق استان همدان:

95 اکیپ عملیاتی برق در سطح استان همدان فعال هستند /قطعی برق در 64 روستای استان همدان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی نیروی برق استان همدان گفت: 95 اکیپ عملیاتی برق در سطح استان همدان در حال فعالیت و خدمت‌رسانی به مردم هستند.
کد خبر: ۹۱۲۳۴۰۵
|
۱۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۷

95 اکیپ عملیاتی برق در سطح استان همدان فعال هستند /قطعی برق در 64 روستای استان همدانمحمدمهدی شهیدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به بارش برف و باران در استان همدان اظهار داشت: با توجه به شرایط آب و هوایی تمام نیروهای شرکت در حال آماده‌باش کامل هستند.

وی با اشاره به فعالیت‌ اکیپ‌ها افزود: 95 اکیپ عملیاتی برق در سطح استان همدان در حال فعالیت و خدمت‌رسانی به مردم هستند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی نیروی برق استان همدان تصریح کرد: در حال حاضر در مناطق شهری هیچ مشکلی نداریم و به‌طور کامل برق‌دار است.

وی با اشاره به وضعیت برق روستاها ادامه داد: در حال حاضر 64 روستا در سطح استان بی‌برق هستند که اکیپ‌های عملیاتی در حال رفع مشکل آنها هستند.

شهیدی یادآور شد: تعداد روستاها با توجه به شرایط جوی و اختلاف بارشی که در مناطق مختلف داریم متغیر است که امیدواریم با تلاش و همت نیروها قبل از تاریکی هوا تعداد قابل توجهی از روستاها برق‌دار شوند.

وی عنوان کرد: در حال حاضر 5 روستا در همدان، 25 روستا در بهار، 3 روستا در تویسرکان، 14 روستا در نهاوند، 8 روستا در ملایر، 4 روستا در اسدآباد، 2 روستا در کبودراهنگ و 3 روستا در فامنین قطع هستند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی نیروی برق استان همدان خاطرنشان کرد: صبح امروز در شهرستان بهار مشکلی وجود نداشت اما با توجه به شدت بارش و کولاک برف در مناطق روستایی تعدادی از فیدرها دچار مشکل شدند که نیروهای عملیاتی با برنامه‌ریزی دقیق و تقسیم کار در حال رفع آن هستند.

وی ضمن تقدیر از صبر و شکیبایی مردم ابراز داشت: از هم‌استانی‌های عزیز درخواست می‌شود در صورت مشاهده مشکل در تأسیسات برق آن را به سامانه تلفنی 121 اطلاع دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار