خبرهای داغ:
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان خبر داد

اعزام ۱۰ دستگاه ماشین‌آلات راهداری همدان به مناطق سیل‌زده لرستان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان از اعزام ۱۰ دستگاه ماشین آلات این اداره کل در دو مرحله به مناطق سیل زده لرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۲۳۷۸۹
|
۱۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۱

اعزام ۱۰ دستگاه ماشین‌آلات راهداری همدان به مناطق سیل‌زده لرستانمصطفی پناهنده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: با توجه به کمبود ماشین‌آلات راهداری برای بازگشایی راه‌های سیل‌زده استان لرستان در مرحله اول دو دستگاه مایلر، دو دستگاه تریلی، یک دستگاه لودر و یک دستگاه گریدر از سوی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان به این منطقه اعزام شد.

وی افزود: در مرحله دوم نیز یک دستگاه پیکاپ، یک دستگاه گریدر، یک دستگاه لودر و یک دستگاه تریلی عازم مناطق سیل زده لرستان شدند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان ادامه داد: کارشناسانی نیز از این اداره کل به همراه ماشین آلات به این مناطق اعزام شدند.

وی با تأکید بر اینکه با وجود شرایط بحرانی که در استان همدان وجود داشت و نیاز به این ماشین آلات در استان احساس می‌شد، این اقدام انجام گرفت، یادآور شد: در زمان شرایط بحرانی وظیفه همگانی است که نسبت به کمک کردن به دیگر هموطنان همتی مضاعف انجام شود.

پناهنده همچنین از ارسال محموله غذایی هلال احمر استان همدان با یک دستگاه تریلر از استان همدان نیز پیش از این خبر داد و گفت: این خوردروی راهداری برای انتقال محموله غذایی از استان همدان به سیل زدگان استان مازندران اعزام شده بود.

وی تأکید کرد: مجموعه اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای استان همدان با تجهیزات ماشین آلات این اداره کل آمادگی کامل برای ورود به بحران‌ها را دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات