خبرهای داغ:
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان لرستان:

جابجایی بیش از یک میلیون و ۴۷۰هزار تن کالا از طریق ناوگان حمل و نقل لرستان

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان لرستان گفت: یک میلیون و ۴۷۲ هزار و ۱۸۷ تن کالا از طریق ناوگان حمل و نقل استان طی ۴ ماهه سال جاری جابجا شده است.
کد خبر: ۹۶۱۷۳۰۴
|
۰۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج لرستان، اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان لرستان، مهندس رضا عبدی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان لرستان در این خصوص اظهارداشت: از ابتدای سال جاری تا پایان تیرماه، یک میلیون و ۴۷۲ هزار و ۱۸۷ تن انواع کالا در قالب ۱۰۷ هزار و ۷۸۴ فقره بارنامه از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی استان جابجا شده است.

 وی به تعداد شرکت های حمل و نقل کالا در استان اشاره کرد و افزود: جمعا ۱۲۱ شرکت حمل و نقل در استان فعالیت دارد ، همچنین طی سال جاری ۴ شرکت حمل و نقل کالا در استان افتتاح شده است. 

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان لرستان به میانگین عمر ناوگان باری استان اشاره کرد و افزود: در حال حاضر میانگین عمر ناوگان باری استان ۱۷.۶۲ سال است که در مقایسه با نرم کشوری با ۱۹.۴۴ سال ، نزدیک به دو سال عمر ناوگان باری استان جوان تر می باشد.

مهندس عبدی تصریح کرد: تعداد کل ناوگان باری استان ۱۲ هزار و ۲۶۹ ، و تعداد رانندگان بخش حمل و نقل باری استان ۲۰ هزار و ۲۳۸ راننده می باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار