خبرهای داغ:
فرماندار ویژه ملایر خبر داد

آسیب و تخریب 1540 منزل مسکونی در ملایر طی بارش‌های اخیر

فرماندار ویژه ملایر با اشاره به بارش‌های اخیر گفت: با توجه به حجم بارش‌ها و جاری شدن سیلاب و طغیان 15 رودخانه شهرستان تاکنون تعداد یک هزار و 540 منزل مسکونی در نقاط مختلف شهری و روستایی سطح شهرستان آسیب دیده‌ و‌ تخریب شده‌اند.
کد خبر: ۹۱۲۳۸۳۴
|
۱۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۰

آسیب و تخریب 1540 منزل مسکونی در ملایر طی بارش‌های اخیربه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، باب‌الله فتحی با اشاره به اینکه در بارش‌های اخیر 6 شهر و 172 روستای ملایر درگیر آبگرفتگی و سیلاب بودند، اظهار داشت: با توجه به حجم بارش‌ها و جاری شدن سیلاب و طغیان 15 رودخانه شهرستان تاکنون تعداد یک هزار و 540 منزل مسکونی در نقاط مختلف شهری و روستایی سطح شهرستان آسیب دیده‌ و‌ تخریب شده‌اند.

وی با بیان اینکه تاکنون بر اثر بارندگی و جاری شدن سیلاب دو نفر مصدوم ودو نفر دیگر نیز در روستای میشن جان باخته‌اند تصریح کرد: تعداد 10 واحد تجاری شامل نمایشگاه‌های عرضه مبل و ‌منبت نیز بر اثر بارندگی و سیلاب دچار خسارت و آسیب‌دیدگی شده است‌.

فرماندار ویژه ملایر بیان‌کرد: با توجه به‌ حجم بارش‌ها و شدت آبگرفتگی روستاها و شهرهای شهرستان حدود300 واحد مسکونی در روستاها تخریب و حدود 325 نفر از ساکنین روستاها تخلیه و در اماکن و سالن‌های ورزشی شهرستان اسکان داده شده و همچنین بر اثر بارندگی و آبگرفتگی‌های اخیر به حدود 500 واحد دامی آسیب وارد شده ‌و در این راستا 163 رأس دام نیز تلف شدند.

وی افزود: بر اثر شدت بارندگی‌ها تعداد پنج روستای حسین‌آباد، مبارک آباد، کوسج خلیل ، گنبد و زیرآبیه در محاصره کامل آب قرار گرفتند که فقط دستور تخلیه روستای زیرآبیه صادر شد و اهالی روستا به طور کامل تخلیه شدند و‌ مابقی روستاها با تلاش نیروهای آتش‌نشانی و امدادی از محاصره آب خارج شدند.

فتحی عنوان کرد: در اثر بارندگی‌ها جاری شدن سیلاب تعداد 15 رودخانه شهرستان طغیان کرد که در این زمینه تعداد 8 پل تخریب و پل روستای گنبد نیز به‌طور کامل تخریب و شکسته شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات