خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان:

طرح استکبار جهانی در تروریست خواندن سپاه محکوم به شکست است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: طرح استکبار جهانی در تروریست خواندن سپاه پاسداران محکوم به شکست است چراکه مردم ایران و منطقه خدمات ارزنده این نهاد مقدس را به چشم دیده و غیرت و اقتدار سپاه در دفاع از مظلومان را لمس کرده‌اند.
کد خبر: ۹۱۲۶۵۰۵
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۰

طرح استکبار جهانی در تروریست خواندن سپاه پاسداران محکوم به شکست استبه گزارش خبرگزاری بسیج از کبودراهنگ، حجت الاسلام حسین علیی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه کبودراهنگ ضمن محکوم کردن اقدام رئیس جمهور آمریکا در تروریستی خواندن سپاه پاسداران اظهار داشت: طرح استکبار جهانی در تروریست خواندن سپاه پاسداران محکوم به شکست است چراکه مردم ایران و منطقه خدمات ارزنده این نهاد مقدس را به چشم دیده و غیرت و اقتدار سپاه در دفاع از مظلومان را لمس کرده‌اند.

وی افزود: متاسفانه برخی در داخل کشور هم صدا با دشمنان انقلاب، سعی می‌کنند با ساختن شایعات دروغ، عملکرد سپاه در عرصه‌های مختلف را تضعیف کنند اما دست خدا بالای دست‌ها است و اینها هرگز نتوانستند موفق شوند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان با اشاره با خدمات ارزنده سپاه در عرصه سازندگی و کمک رسانی به مردم سیل‌زده کشورمان گفت: اگر اقدامات سپاه در عرصه سازندگی و به ویژه در سدسازی نبود امروز اوضاع در خوزستان به گونه‌ای دیگر بود.

وی در پایان از اتحاد همه مسئولین و مردم شریف و غیور ایران عزیز در حمایت از سپاه پاسداران تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار