خبرهای داغ:
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان خبر داد

ارسال پل فلزی 10 متری از همدان به مناطق سیل زده لرستان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان از ارسال پل فلزی 10 متری به مناطق سیل زده لرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۲۶۹۴۷
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۲

ارسال پل فلزی 10 متری از همدان به مناطق سیل زده لرستانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مصطفی پناهنده در خبرنگاران با اینکه این اقدام در شرایط بحرانی و اضطراری به منظور قطع شدن راه های ارتباطی برخی محورهای مناطق سیل زده لرستان انجام شده است، اظهار داشت: این پل به شکل موقت بوده تا مردم و به ویژه امدادگران بتوانند به راحتی تردد کنند.

وی افزود: پل فلزی به طول 10 متر از سوی این اداره کل از قبل تهیه شده است که برای عبور و مرور مردم روستاهای اطراف شهرستان الیگودرز از طریق جرثقیل های سنگین امروز در محل تعبیه می شود.

پناهنده ادامه داد: مسیرهای عبور و مرور برخی از روستاهای الیگودرز در اثر وقوع سیل دچار آب شستگی شده و نشست کرده است که با وجود استقرار ماشین آلات سنگین و نیروهای امدادی این اداره کل بازگشایی شده و برخی نیز در حال اقدام است.

رییس اداره ماشین آلات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان نیز یادآور شد: پیش از این نیز این اداره کل پل های بتونی و نیوجرسی را از طریق دستگاه های کمرشکن و سایر ماشین الات به مناطق سیل زده گلستان و لرستان ارسال کرده است.

آرش آزادی تأکید کرد: در مرحله نخست 2 دستگاه مایلر، 2 دستگاه تریلی، یک دستگاه لودر و یک دستگاه گریدر به این استان ارسال شد.

وی اضافه کرد: در مرحله دوم نیز یک دستگاه پیکاپ، یک دستگاه گریدر، یک دستگاه لودر و یک دستگاه تریلی عازم مناطق سیل زده لرستان شدند.

گفتنی است، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان در حال حاضر 14دستگاه ماشین آلات را به همراه 16 نفر از پرسنل راهداری به مناطق سیل زده لرستان اعزام کرده است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات