خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با اشاره به حماقت دولت آمریکا در قرار دادن نام سپاه در لیست سازمان‌های تروریستی گفت: باعث خرسندی ما است چراکه نشان حقانیت و درستی راه ما بوده و باید به خود ببالیم که بعد از 40 سال همچنان در مسیر انقلاب و ولایت بوده و عامل عصبانیت و آشفتگی دشمنان ایران و انقلاب هستیم.
کد خبر: ۹۱۲۷۴۵۳
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۳

به خود می‌بالیم که عامل آشفتگی دشمنان هستیم / ایستادگی سپاه قوی‌تر از گذشته ادامه خواهد داشتبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مراسم گرامیداشت روز پاسدار و میلاد حضرت امام حسین(ع) با حضور کارکنان تیپ 32 انصارالحسین(ع) در حسینیه حضرت فاطمه الزهرا(س) پادگان امام حسین(ع) همدان برگزار شد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در این مراسم با گرامیداشت اعیاد و ایام ماه شعبان اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم از برکات این ماه عزیز و بزرگ در راستای پیشرفت روحی و معنوی خود بهره‌مند شویم.

سردار مظاهر مجیدی بیان داشت: امام(ره) به ما یاد داد که پاسداری را باید از امام حسین(ع) درس گرفت که تمام وجود و زندگی خود را به عرصه دفاع از دین خدا آورد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با تشریح برخی آثار و دستاوردهای سپاه در دوران 40 ساله انقلاب اسلامی گفت: کارنامه درخشان سپاه چیزی جز حماسه و موفقیت و پیروزی و خدمت به کشور و مردم مشاهده نمی‌شود و همین باعث عصبانیت و آشفتگی دشمنان نظام و سپاه شده است.

وی با اشاره به حماقت دولت آمریکا در قرار دادن نام سپاه در لیست سازمان‌های تروریستی گفت: این اتفاق هم باعث خرسندی ما است و هم اینکه از آمریکای شیطان بزرگ انتظاری جز این نیست.

سردار مجیدی افزود: باعث خرسندی ما است چراکه نشان حقانیت و درستی راه ما بوده و باید به خود ببالیم که بعد از 40 سال همچنان در مسیر انقلاب و ولایت بوده و عامل عصبانیت و آشفتگی دشمنان ایران و انقلاب هستیم.

وی تصریح کرد: البته اگر قرار است آمریکا نامی از تروریست ببرد باید خود را به این نام منتسب کند که خالق تروریست‌ها است نه سپاه پاسداران که همواره با تروریست‌ها در منطقه مبارزه کرده است.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با اشاره به برخی ناکامی‌های دولت آمریکا در توطئه‌های منطقه‌ای خود بیان کرد: آمریکا می‌خواست جغرافیای منطقه را برهم بزند اما سپاه در مقابل آن ایستاد و این ایستادگی‌ها ادامه خواهد داشت و این حماقت آمریکا موضع سپاه را در مقابله با توطئه‌ها قوی‌تر از گذشته خواهد ساخت.

وی با تأکید بر لزوم هوشیاری و آمادگی بیشتر برای تقابل با دشمن در عرصه های گوناگون اظهار داشت: امروز اولویت مهم سپاه، بسیج مردم و همراه ساختن مسئولان برای خدمت رسانی به مردم و رفع مشکلات کشور است.

سرهنگ پاسدارسیدمحمد جنتی جانشین فرمانده تیپ 32انصارالحسین(ع) همدان نیز دراین برنامه با گرامیداشت ایام شعبانیه اقدام رئیس جمهور نادان آمریکا را نشانه ضعف و زوال دشمن و اقتدار سپاه پاسداران دانست و اظهار امیدواری کرد سپاه و پاسداران سپاه بتوانند در جهت انجام وظائف  و مقابله با تهدیدات و هجمه های دشمن موفق تر از گذشته عمل کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات