خبرهای داغ:
جانشین سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به تهدیدات اخیر ایالات متحده و اعزام ناوگروه‌های خود به خلیج فارس با انتقاد از برخی افراد و نهادها که از این تهدیدات دچار ترس شده و ابراز نگرانی می‌کنند، گفت: این تهدیدات کاملاً پوچ و برای ایجاد عملیات روانی است.
کد خبر: ۹۱۳۸۱۱۵
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۶

تهدیدات دشمن کاملاً پوچ و برای ایجاد عملیات روانی استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مهدی فرجی در مراسم تکریم و معارفه تعدادی از مسئولین قسمت‌ها و فرماندهان حوزه‌های مقاومت سپاه ناحیه همدان در جمع پاسداران و بسیجیان شهرستان همدان ضمن تشکر از زحمات افراد تودیع شده و آرزوی توفیق برای افرادی که معارفه شده‌اند، اظهار داشت: مسئولیت‌ها میدان آزمونی برای همه ما است تا مخلصانه و مجاهدانه در رسیدن به اهداف و آرمان‌های خود حرکت کنیم.

وی با اشاره به تهدیدات اخیر ایالات متحده و اعزام ناوگروه‌های خود به خلیج فارس با انتقاد از برخی افراد و نهادها که از این تهدیدات دچار ترس شده و ابراز نگرانی می‌کنند، عنوان کرد: این تهدیدات کاملاً پوچ و برای ایجاد عملیات روانی است.

جانشین سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان ادامه داد: آنها از عهده جنگ با یمن که از کمترین تجهیزات دفاعی برخوردار هستند بر نمی‌آیند و انصارالله یمن آنها را زمین‌گیر کرده است پس چگونه می‌خواهند با ما وارد جنگ شوند در حالی که اگر جنگی رخ دهد در ساعات ابتدایی جنگ تمامی ناوگروه‌های آنها به زیر آب خواهد رفت.

وی همچنین به برگزاری مراسم افطاری توسط سفارت انگلستان و حضور تعدادی از مسئولین در سفارت اشاره کرد و گفت: کسانی که بر سر سفره افطاری روباه پیر می‌نشینند و با وجود تحریم‌ها و تهدیدات کشور از طرف امثال انگلستان با آنها هم سفره می‌شوند چه بخواهند چه نخواهند به ملت خود پشت کرده‌اند و با دشمنان هم دست و همراه هستند و همین افراد هستند که از اندک تهدید دشمن ترسان می‌شوند و به خود می‌لرزند.

سردار فرجی اضافه کرد: سپاه پاسدارن به عنوان نیرویی نظامی و دفاعی که وظیفه آن مقابله با تهدیدات دشمنان است از این تهدیدات هیچ واهمه‌ای ندارد و ما در آمادگی کامل هستیم که به هر تهدیدی به شدیدترین وجه پاسخ دهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات