خبرهای داغ:

جلسه هماهنگی برنامه‌های نهمین جشنواره کتابخوان رضوی در شاهرود

جلسه هماهنگی برنامه‌های هفدهمین جشنواره بین المللی امام رضا (ع) با محوریت نهمین جشنواره کتابخوان رضوی با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۲۸۰۰۵
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۰
جلسه هماهنگی برنامه‌های نهمین جشنواره کتابخوان رضوی در شاهرودبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، جلسه هماهنگی برنامه‌های هفدهمین جشنواره بین المللی امام رضا (ع) با محوریت نهمین جشنواره کتابخوان رضوی با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود برگزار شد.
رضا مهدیان در جلسه هماهنگی برنامه‌های نهمین جشنواره کتابخوان رضوی به میزبانی اداره کتابخانه‌های عمومی این شهرستان گفت: در راستای برگزاری هرچه باشکوه‌تر این جشنواره از ظرفیت حوزه فرهنگی و هنری به ویژه کانون ها، موسسات، آموزشگاه‌ها و خبرنگاران استفاده شود.
وی تصریح کرد: پخش تیزر تبلیغاتی در سطح شهر و رسانه تصویری، برگزاری جشنواره شهرستانی، برگزاری لیگ کتابخوان و ... از موارد موثر در افزایش سطح کمی و کیفی این جشنواره است.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود تاکید کرد: استعداد‌های بسیار خوبی در مناطق روستایی قرار دارند که با برگزاری کارگاه‌های آموزشی می‌توان به صورت مطلوب از آن بهره‌مند شد.
در ادامه این جلسه سید ابراهیم موسوی، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان شاهرود نیز ضمن تقدیر از همکاری خوب اداره آموزش و پرورش و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان در برگزاری لیگ کتابخوانی گفت: همزمان با سراسر کشور، نهمین جشنواره کتابخوان رضوی در سطح شهرستان برگزار می‌شود.
وی افزود: در خصوص برگزاری هر چه بهتر این جشنواره تدابیری اندیشیده شده است که برای تحقق این امر تعامل سایر دستگاه‌ها به ویژه ادارات فرهنگی لازم است.
سید محمدرضا میرکریمی، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شاهرود نیز در ادامه این نشست گفت: به منظور افزایش سطح کیفی این دوره از مسابقات، جامعه هدف در مرکز آموزشی مشخص شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار