خبرهای داغ:
رییس راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان خبر داد
رییس راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان گفت: از ابتدای سال تاکنون 6 نقطه حادثه خیز شهرستان همدان اصلاح شدند.
کد خبر: ۹۱۲۸۵۰۳
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۰

اصلاح 6 نقطه حادثه‌خیز در همدانرسول ابراهیم‌خانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به اینکه طرح ایمن ‌سازی نقاط حادثه خیز پر تصادف در دستور کار این اداره است، اظهار داشت: برای اصلاح نقاط حادثه خیز و شیب شیروانی محورهای مواصلاتی این شهرستان در مجموع 900 میلیون تومان از محل اعتبارات استانی و ملی هزینه شده است.

وی افزود: اصلاح شیب شیروانی و خاکبرداری گردنه ایلان داشی به طول 300 مترطول و حجمی افزون بر 9 هزار مترمکعب، خاک برداری محور همدان چشین به میزان 4 هزار و 800 مترمکعب، ترانشه برداری و اصلاح نقاط حادثه خیز راه آبشینه با 2 هزار و 400 مترمکعب و راه های شمس آباد، حیدره و تقاطع تفریجان از جمله این اقدامات بوده است.

رییس راهداری همدان ادامه داد: این نقاط در مباحث کارشناسانه و جلسات متعدد، به‌ عنوان نقاط پر تصادف شناسایی و بر اساس شاخص تصادفات هر نقطه اولویت‌بندی شده است.

وی همچنین اصلاح نقاط حادثه خیز با انجام عملیات خاک برداری، تعریض، ترانشه برداری و اصلاح شیار لرزاننده محور تهران تقاطع حاتم آباد، کوریجان قهاوند، کارخانه قند و دوربرگردان پارک علم و فناوری در محور تهران را از دیگر اقدامات انجام شده این اداره عنوان کرد.

ابراهیم‌خانی اضافه کرد: اصلاح و رفع نقاط حادثه خیز پرتصادف همدان ملایر و قهاوند مرادبلاغی را از دیگر برنامه های در دستور کار این اداره برشمرد.

وی هدف از اجرای این طرح را ارتقا ایمنی محور‌ها و کاهش تصادفات بیان کرد و ابراز داشت: هر چند بهسازی برخی محور‌ها ضروری است و باید نسبت به آن اقدام جدی شود، اما بررسی تصادفات رانندگی نشان می‌دهد، دقت و مراقبت رانندگان نیز نقش چشمگیری در کاهش تصادفات دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات