خبرهای داغ:
مدیر مهد قرآنی و پیش دبستانی ریحانه همدان تأکید کرد
مدیر مهد قرآنی و پیش دبستانی ریحانه همدان بر آموزش معارف اهل بیت(ع)، آشنایی با سیره ائمه معصومین(ع)، تبیین و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و پاسداری از ارزش‌ها و افزایش نشاط در بین کودکان تأکید کرد.
کد خبر: ۹۱۲۸۵۲۴
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۵

ضرورت آموزش معارف اهل بیت(ع) و آشنایی کودکان با سیره ائمهلیلا یوسفی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج همدان، با گرامیداشت اعیاد شعبانیه اظهار داشت: به مناسبت ایام سالروز ولادت با سعادت امام حسین(ع)، حضرت عباس(ع) و امام سجاد(ع) مراسم جشنی در مهد قرآنی و پیش دبستانی ریحانه سپاه ناحیه همدان برگزار شد.

وی با بیان اینکه اعیاد شعبانیه فرصت مناسبی برای معرفت‌افزایی و بصیرت‌بخشی در بین کودکان است، گفت: باید از ظرفیت‌های معنوی و فرهنگی این ایام برای این امر مهم در بین کودکان استفاده کرد.

مدیر مهد قرآنی و پیش دبستانی ریحانه پایگاه حضرت آمنه(س) همدان با تأکید بر آموزش معارف اهل بیت(ع)، آشنایی با سیره ائمه معصومین(ع)، تبیین و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و پاسداری از ارزش‌ها و افزایش نشاط در بین کودکان بیان داشت: در این برنامه با ایجاد فضایی شاد تلاش شد تا معارف زیبای اهل بیت(ع) و مفاهیم دینی در قالب جشن به کودکان آموزش داده شود.

وی با اشاره به اقدام اخیر آمریکا در قرار دادن نهاد مقدس سپاه پاسداران در فهرست گروه‌های ترویستی تصریح کرد: در این برنامه با معرفی و بزرگداشت روز پاسدار، امام حسین(ع) به عنوان برترین پاسدار به کودکان معرفی شد و آنها با شغل پاسداری آشنا شدند.

یوسفی در خصوص برنامه‌های اجرایی در این مراسم یادآور شد: در این مراسم نوآموزان با در دست داشتن تصاویری از مقام عظمای ولایت، قرائت قرآن، اجرای سرود دسته جمعی، مولودی خوانی و برپایی برنامه‌های شاد و مفرح اعیاد شعبانیه را جشن گرفتند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات