خبرهای داغ:
وزیر ورزش و جوانان خبر داد

تکمیل و بهره‌برداری بیش از 700 طرح ورزشی/ ملایر دارای استعدادهای ورزشی خوبی است

وزیر ورزش و جوانان گفت: سال گذشته هدفگذاری کرده بودیم 500 طرح ورزشی را تکمیل کنیم که با اختصاص منابع بیش از 700 طرح را تکمیل و بهره‌برداری کردیم.
کد خبر: ۹۱۳۱۱۷۲
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۲

تکمیل و بهره‌برداری بیش از 700 طرح ورزشی/ ملایر دارای استعدادهای ورزشی خوبی استبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، مسعود سلطانی فر در بازدید از ورزشگاه 5 هزار نفری ملایر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سال گذشته هدفگذاری کرده بودیم 500 طرح ورزشی را تکمیل کنیم که با اختصاص منابع بیش از 700 طرح را تکمیل و بهره‌برداری کردیم.

وی افزود: طی سه سال گذشته با توجه به تمرکز خوب دولت بر تکمیل طرح‌های نیمه تمام، همکاری‌های مجلس شورای اسلامی و همچنین استفاده از ردیف اختصاصی 27 صدم درصد از مالیات بر ارزش افزوده، موفق به تکمیل و بهره برداری این تعداد طرح ورزشی در کشور شدیم.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به وجود طرح‌های زیاد ورزشی در استان همدان با پیشرفت فیزیکی مطلوب بیان کرد: هم اکنون حدود 20 طرح ورزشی در این استان در حال تکمیل است که می‌توانیم بخشی را تا هفته دولت و بخشی را نیز تا دهه فجر امسال به بهره‌برداری برسانیم که شامل تعدادی زمین چمن، استادیوم، سالن سرپوشیده و استخرهای مختلف است.

سلطانی فر استادیوم 5 هزار نفری ملایر را یکی از طرح‌های بزرگ ورزشی استان همدان با پیشرفت فیزیکی 98 درصد عنوان کرد و افزود: امیدواریم این چند درصد باقیمانده نیز به زودی تکمیل شود و پس از ماه رمضان امسال شاهد افتتاح آن باشیم.

وی ادامه داد: ورزشگاه 5 هزار نفری ملایر تا پایان حدود 200 میلیارد ریال صرف احداث و تکمیل آن خواهد شد که اگر بخواهیم امروز شروع به ساخت چنین مجموعه ای کنیم، بیش از 350 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

وزیر ورزش و جوانان گفت: به طور قطع استادیوم 5 هزار نفری ملایر پشتوانه خوبی برای ورزش این شهرستان است و امیدواریم این مجموعه زیبا و ارزشمند برای پرورش استعدادهای ورزشی درخدمت جوانان این شهر قرار گیرد.

سلطانی فر درباره طرح استخر سرپوشیده سامن نیز بیان کرد: تکمیل این طرح ورزشی در برنامه وزارت ورزش و جوانان است تا به مرور بتوانیم برای تکمیل این مجموعه اقدام کنیم.

وی ملایر را دارای استعدادهای ورزشی خوبی در رشته فوتبال، کشتی و سایر رشته‌هایی همچون رزمی و توپی دانست و افزود: این شهرستان کشتی گیران نامداری دارد.

سلطانی فر یادآور شد: در طول 20 تا 30 سال گذشته سرمایه گذاری‌هایی همچون استادیوم 5 هزار نفری ملایر در خیلی از مراکز استان‎ها وجود نداشت و امروز شاهد این هستیم که در شهرستان‌های مختلف استان‌ها سالن‌ها و استخرهای زیبای ورزشی ساخته می‌شود.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه شرایط خوبی در ورزش استان همدان حاکم است، خاطرنشان کرد: با تلاش خوب همکاران ما در اداره کل ورزش و جوانان، حمایت های استاندار همدان و همراهی که توسط نمایندگان این استان انجام می شود، در آینده خبرهای خوشی را برای ورزش استان همدان، شهرستان ملایر و سایر شهرهای استان داریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات