خبرهای داغ:
مسئول دفترنمایندگی ولی‌فقیه در تیپ 32 انصارالحسین(ع) همدان خبر داد
مسئول دفترنمایندگی ولی‌فقیه در تیپ 32 انصارالحسین(ع) همدان از برگزاری جلسات تفسیر و محفل انس با قرآن در تیپ انصارالحسین(ع) همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۳۹۰۸۶
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۴

برگزاری جلسات تفسیر و محفل انس با قرآن در تیپ انصارالحسین(ع) همدانحجت الاسلام مسیح الله عبدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت:  همزمان با ماه مبارک رمضان جلسات تفسیر قرآن کریم تیپ انصارالحسین(ع)و جلسات اخلاق با سخنرانی مبلغین اعزامی از قم و نیز محفل انس با قران کریم با تلاوت قاریان پاسدار و سربازان این یگان تا پایان ماه مبارک، هر روز در حسینیه فاطمه الزهرا(س) پادگان امام حسین(ع) برگزار می‌شود.

وی افزود: کلاس‌های تفسیر، با محوریت سوره مبارکه بقره در دو سطح کارکنان و سربازان در روزهای زوج و جلسات اخلاق و محفل انس در روزهای فرد به صورت مشترک برقرار می‌شود.

مسئول دفترنمایندگی ولی‌فقیه در تیپ 32 انصارالحسین(ع) همدان عنوان کرد: بیان احکام در بین الصلاتین و برگزاری نشست‌های اعتقادی سربازان شبانه روزی یگان و مراسم سخنرانی و مناجات شبانه، از دیگر برنامه‌های عقیدتی یگان در ماه مبارک رمضان است.

وی خاطرنشان کرد: همزمان با پادگان، برنامه‌های ویژه ماه مبارک در پایگاه‌ها و مقرهای منطقه مرزی ازگله کرمانشاه نیز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات