خبرهای داغ:
شاخص بورس با ۱۰۷۱۶ واحد افزایش در اردیبهشت ماه امسال، رشد ۵.۲۴ درصدی را به ثبت رساند.
کد خبر: ۹۱۴۰۴۵۰
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج، در جریان معاملات دومین ماه امسال تعداد ۱۱۰۴۷۶ میلیون انواع اوراق بهادار به ارزش ۲۹۶,۱۳۱ میلیارد ریال در بیش از ۷ میلیون و ۴۰۹ هزار دفعه مورد معامله قرار گرفت که نسبت به فروردین ماه به ترتیب ۷۱، ۸۵ و ۸۲ درصد افزایش را تجربه کرد.

این درحالی است که تعداد ۱۳۱۲ میلیون واحد از صندوق های سرمایه گذاری قابل معامله نیز در این مدت در بورس تهران به ارزش کل ۱۴,۳۱۹ میلیارد ریال مورد معامله قرار گرفت که به ترتیب با ۶۵ و ۶۲ درصد افزایش همراه شد.

در بازار بدهی هم که اوراق مشارکت، گواهی سپرده و صکوک معامله می شود، د راردیبهشت ماه امسال تعداد ۲ میلیون و ۲۶ هزار برگه اوراق مشارکت به ارزش کل ۲,۲۴۸ میلیارد ریال معامله شد کهو به ترتیب ۱۹۱ و ۱۹۴ درصد افزایش نسبت به فروردین ماه داشته است.

همچنین در بازار مشتقه در ماه گذشته تعداد ۱۸ میلیون و ۲۳۷ هزار قرارداد به ارزش ۱۴۶ میلیارد ریال مورد معامله قرار گرفت که به ترتیب با ۵۲۱۱ و ۱۳۰ درصد افزایش همراه شد.

این گزارش می‌افزاید: شاخص بورس هم در پایان معاملات اردیبهشت ماه امسال با ۱۰۷۱۶ واحد افزایش نسبت به فروردین‌ماه، به رقم ۲۱۵۰۹۲ واحد رسید که ۵.۲۴ درصد افزایش را نشان می دهد.

شاخص بازار اول هم در این مدت با ۸۲۲۱ واحد افزایش به رقم ۱۶۱۴۶۳ واحد و شاخص بازار دوم با ۱۹۸۱۹ واحد افزایش به عدد ۴۱۴۱۵۱ واحد رسیدند که به ترتیب با ۵.۳۶ و ۵.۰۳ درصد افزایش مواجه شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها