خبرهای داغ:
روابط عمومی سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان به‌مناسبت گرامیداشت سوم خرداد بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۱۴۰۵۴۷
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۳

بیانیه روابط عمومی سپاه انصار الحسین(ع) همدان به‌مناسبت گرامیداشت سوم خردادبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، روابط عمومی سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان به‌مناسبت گرامیداشت سوم خرداد بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: سوم خرداد، سالروز مقاومت و پیروزی، تجلی فرهنگ ایثار وشهادت و اوج خداباوری و خلوص امام شهیدان خمینی کبیر است که خلق این حماسه عظیم تاریخی، ترجمان کلام پر طنین و حکمت آموزش است که: خرمشهر را خدا آزاد کرد.

آری آزادی خرمشهر تجلی قدرت لایزال الهی بود که در طرح عملیاتی عزتمند کربلای 3 و با اقتدا به مولای متقیان(ع) با رمز یا علی بن ابی طالب(ع) به نام طهور بیت المقدس ظهور کرد و چه معجزه آسا پس از 578 روز اشغال و 34 روز نبرد بی امان در روز سوم خرداد 1361 به طور کامل از اشغال نظامیان عراق خارج شد و ایگونه خونین شهر دوباره خرمشهر شد و یادآوری این ظفر، پس از گذشت 37 سال و آن هم در چهل سالگی پایداری انقلاب اسلامی، هنوز هم خون غیرت و شکوهمندی را در رگ های هر مسلمان به جوش آورده و دیدگان بصیر مردم ولایتمدار ایران را میزبان شادی و نشاط و شعفی غرورآفرین می گرداند.

این بیانیه می‌افزاید: ما سبز پوشان حریم ولایت در سپاه انصار الحسین(ع) همدان، مفتخریم که در این برگ زرین تاریخ هم صاحب نام و نشانی از اسطوره هایی قهرمان همچون شهید محمود شهبازی و همرزمان پرآوازه اش شهید حبیب الله مظاهری، شهید حسین همدانی، خوش لفظ شکری موحد ،کشوری دلاور، ترکمان عیوضی و یونسی در قویترین لشگر 27 محمد رسول الله و گردان مسلم بن عقیلمی باشیم.

و اینک تقویم بار دیگر ورق خورد تا فصل تازه ای را در معاملات سیاسی جمهوری اسلامی و جهان رقم زند و برای نسل های امروز سناریوهای دشمن را با شکست مواجه و رشادت های فرزندان اسلام را جاودانه تر می سازد. امروز نیز هوشیاری نیروهای مسلح و بصیرت جوانمردان  این مرزوبوم به زعامت رهبر فرزانه انقلاب سکاندار کشتی ولایت امام خامنه ای عزیز(مدظله العالی) توطئه های قدرت استکباری علیه نظام مقدسمان را نقش بر آب کرده و در سایه وحدت و یکدلی آحاد مدافعان میهن اسلامی و ملت سرافراز ایران چون فولاد آب دیده در مقابل زیاده خواهان دنیا با صلابت ایستاده تا دست آوردهای پرثمن آن از تجاوز اهریمنان مصون بماند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات