خبرهای داغ:
امام جمعه شهرستان نهاوند با تاکید بر اهمیت شورای فرهنگ عمومی بر هویت بخشی فرهنگی، اجتماعی و اخلاقی جامعه گفت: استفاده از فرصت‌های مردمی در شواری فرهنگ عمومی ضروری است.
کد خبر: ۹۱۴۰۶۵۱
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۸

استفاده از فرصت‌های مردمی در شواری فرهنگ عمومی ضروری استبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی در اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی با ابراز گلایه از نحوه برگزاری و نبود جدول زمان بندی برای تشکیل جلسات این شورا اظهار داشت: متاسفانه جلسات به صورت ماهانه برگزار نمی‌شود و مصوبات جلسه بدون خروجی است، که بنده از روند برگزاری این جلسات راضی نیستم.

وی با تاکید بر اهمیت شورای فرهنگ عمومی بر هویت بخشی فرهنگی، اجتماعی و اخلاقی جامعه گفت: استفاده از فرصت‌های مردمی در شواری فرهنگ عمومی ضروری است و رویکرد شورا باید به دنبال مسائل فرهنگی باشد نه مسائل اجرایی.

امام جمعه نهاوند بیان کرد: شرایط ما در آسیب‌های اجتماعی و مسائل اخلاقی مطلوب نیست، و این موضوع به عملکرد ضعیف این شورا بر می‌گردد.

وی با اشاره به اهمیت اخلاق اجتماعی تصریح کرد: اخلاق سالم باعث بقای جامعه می‌شود، بنابراین لازم است که به دنبال خروجی مصوبات این شورای و عملیاتی کردن آن باشیم.

مغیثی ادامه داد: حضور اعضای اصلی دستگاه‌ها در شورای فرهنگ عمومی در این سطح در کنار یکدیگر فرصت بسیار مغتنمی محسوب می شود ، که باید در راستای ترویج فرهنگ عمومی جامعه تلاش شود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات