شهردار نهاوند از اجرای طرح جمع‌آوری دستفروشان از 11 خردادماه در نهاوند خبر داد.
کد خبر: ۹۱۴۱۲۳۴
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۷

اجرای طرح جمع‌آوری دستفروشان از 11 خردادماه در نهاوندمحمد حسین‌پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند از اجرای طرح جمع آوری و ساماندهی دستفروشان از سطح شهر خبر داد و اظهار داشت: در راستای اجرای تبصره 1 بند 2 ماده 55 قانون شهرداری‌ها و به منظور رفاه حال شهروندان و ساماندهی دستفروشان از 11 خرداد ماه طرح جمع‌آوری و رفع سد معبر در سطح شهر اجرا می‌شود و دستفروشان باید در مکان جدید بازار روز واقع در پشت مصلی مستقر شوند.

وی مبلغ اجاره را به منظور حمایت از این قشر روزانه 5 هزار تومان اعلام کرد و افزود: با توجه به اعتراض‌های کسبه و مردم که ناشی از نارضایتی سد معبر پیاده‌رو و مسدود شدن محل تردد عابران است و با توجه به تأثیرگذاری نامطلوب بر انضباط شهری و اجتماعی، از ۱۱ خرداد طرح با هماهنگی و همکاری دستگاههای ذیربط به اجرا درخواهد آمد.

شهردار نهاوند با بیان اینکه مدیریت شهری در راستای رسیدگی و تحقق مطالبات شهروندان از هیچ تلاشی فروگذار نیست، خاطرنشان کرد: با اجرای طرح ساماندهی دستفروشان شاهد رضایتمندی شهروندان، کسبه و حتی دستفروشان خواهیم بود.
وی بر استمرار این طرح و همکاری بساط گستران با ماموران رفع سد معبر تا رسیدن به نقطه مطلوب تاکید کرد و افزود: شهرداری بدون هیچگونه تبعیض و در راستای قانون با برهم زنندگان نظم شهری برخورد می‌کنند.
حسین‌پور در پایان خواستار همکاری و حمایت شهروندان در راستای اجرای موفق طرح مذکور شد و تصریح کرد: امیدواریم شهروندان با حمایت و خرید از بازار روز سبب رونق این بازار شوند.
وی ابراز داشت: متقاضیان جهت اجاره می‌توانند به مدیریت بازار روز مراجعه کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات