خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه فامنین گفت: مهمترین پیام سوم خرداد چیدن ثمره مقاومت در برابر دشمن است و عدم کرنش در برابر زورگویان عالم در هر عصر و زمانی است و اینکه ایستادگی در برابر دشمن؛ دشمن را از نفوذ و پیشروی مایوس می‌کند.
کد خبر: ۹۱۴۱۳۸۹
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۱

مهمترین پیام سوم خرداد چیدن ثمره مقاومت در برابر دشمن  استسرهنگ حسن بهادری یکتا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در فامنین ضمن گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: به مناسبت این ایام برنامه‌های شاخصی از جمله برگزاری یادواره شهدا، نشست‌های بصیرتی و روشنگری، مسابقات ورزشی، غبارروبی مزار شهدا، اجرای صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی در شهرستان، سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه و حضور کارکنان سپاه ناحیه فامنین در نماز جمعه و ... اجرا می‌شوند.

وی ادامه داد: افزایش بصیرت و ایجاد روشنگری در بین آحاد مردم، تبیین نقشه‌های دشمن  در زمان جنگ و در شرایط کنونی و بررسی تهدیدات دشمن علیه نظام  برای نسل‌های مختلف از اهداف این برنامه است.

فرمانده سپاه ناحیه فامنین با اشاره به اثربخشی برنامه‌ها گفت: این برنامه‌ها به نوعی مقابله با جنگ نرم دشمن است و با بالا رفتن کیفیت این برنامه‌ها مخاطبان نیز بهره بیشتری از این برنامه خواهند برد.

وی با تأکید بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت عنوان کرد: برگزاری یادواره‌های شهدا در نقاط مختلف حتی در نقاط دور دست شهرستان و در پایگاه‌های مقاومت، توزیع و تکثیر وصیتنامه‌های شهدا و اعزام به برنامه‌هایی همچون راهیان نور و... می‌تواند در این راستا کمک کند.

بهادری‌یکتا ابراز داشت: در سطح کلان ساخت برنامه‌هایی متنوع و جذاب که نشانگر ایثار و شجاعت شهدا باشد و در سطوح  پایین‌تر، استفاده از پیام‌رسان و بستر فضای مجازی بومی و ایجاد کانال‌های مختلف برای شناساندن هرچه بهتر شهدا، برگزاری برنامه آبروی محله در منازل شهدا با حضور اهالی محل، برگزاری شبی با شهدا و خاطره‌گویی همرزمان شهدا  می‌تواند نسل جوان که دوره جنگ را ندیده به این فرهنگ جذب کند.

وی خاطرنشان کرد: مهمترین پیام سوم خرداد چیدن ثمره مقاومت در برابر دشمن  است  و عدم کرنش در برابر زورگویان عالم در هر عصر و زمانی است و اینکه ایستادگی در برابر دشمن؛ دشمن را از نفوذ و پیشروی مایوس می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات