خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه همدان با اشاره به طرح اعتلای بسیج گفت: یکی از مهم‌ترین وظایف بسیج خدمت‌رسانی به مردم است.
کد خبر: ۹۱۴۱۴۵۵
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۳

یکی از مهم‌ترین اهداف بسیج خدمت‌رسانی به مردم استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ علی بقایی در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه شهر جورقان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای شهر همدان و جورقان به بیان رشادت‌ها و دلاوری‌های رزمندگان در به ثمر رسیدن فتح خرمشهر پرداخت و بیان کرد: فتح خرمشهر و عملیات آزادسازی خرمشهر باید مایه درس‌آموزی باشد.

وی افزود: فهم فتح خرمشهر برای پشت سر گذاشتن عملیات‌ها و فتح‌های بعدی بسیار مهم هست.

فرمانده سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه فتح خرمشهر با عملیات بیت المقدس و رمز «یا علی ابن ابیطالب(ع)» و با تاکید حضرت امام (ره) و همکاری سپاه و ارتش و بسیج از ۹ اردیبهشت ۶۱ شروع و در سوم خرداد ۶۱ منجر به آزادسازی خرمشهر شد.

وی با بیان اینکه اکنون نیز طبق فرمایش رهبری دشمن آرایش جنگی گرفته است و ما هم باید آرایش جنگی داشته باشیم، بیان کرد: یکی از نمونه‌های آن در زمینه جنگ اقتصادی است که باید اقتصاد مقاومتی و حمایت از محصولات داخلی و رونق تولید در رأس برنامه‌های اقتصادی باشد.

بقایی عنوان کرد: در زمینه جنگ فرهنگی باید آگاهی و دانش خود را افزایش و با علم و روش‌های مناسب همانند طرح شهید «حسن باقری» در زمان جنگ حرکت کنیم.

وی در پایان با اشاره به طرح اعتلای بسیج یکی از مهم‌ترین وظایف بسیج را خدمت‌رسانی به مردم بیان کرد و از بسیجیان و اهالی شهر جورقان در زمان جنگ و رشادت‌های رزمندگان این شهر و همچنین از کمک‌های اهالی این شهر به سیل زدگان و همچنین پذیرایی خوب از زائرین اربعین تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات