سازمان بسیج حقوقدانان به مناسبت چهلمین سال برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۱۴۳۱۵۷
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۷

بیانیه سازمان بسیج حقوقدانان به مناسبت روز جهانی قدسبه گزارش سرویس بسیج حقوقدانان خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج حقوق دانان، این سازمان با صدور بیانیه‌ای، ضمن محکوم کردن طرح موسوم به معامله قرن از آحاد مردم ایران برای شرکت در راهپیمایی روز قدس، دعوت کرد.

متن بیانیه سازمان بسیج حقوقدانان به شرح ذیل است:

 

بیانیه سازمان بسیج حقوقدانان

به مناسبت "روز جهانی قدس " در دفاع از مردم مظلوم فلسطین

با گذشت چهل سال از ابتکار راهبردی و دوراندیشی بنیانگذار کبیر انقلاب امام خمینی (ره)، در نامگذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان به عنوان «روز جهانی قدس»، و در آغاز گام دوم انقلاب، ظرفیت‌ها و انرژی درونی جهان اسلام قدرتمندتر از همیشه، رژیم غاصب صهیونیستی را در مخمصه و تنگنای استراتژیک قرار داده است به گونه‌ای که تلاش‌های نظام سلطه به سرکردگی آمریکای جنایتکار و صهیونیست ها، به رغم سرمایه‌گذاری فراوان، در مقابله با این خیزش بزرگ جهانی و ضدصهیونیستی، طرفی نبسته است.

در دهه پنجم انقلاب و در پرتو گفتمان انقلاب اسلامی و در روز جهانی قدس، آرمان آزادی قدس شریف و رهایی ملت مظلوم فلسطین و راهبرد جهانی‌سازی برائت از نظام سلطه و صهیونیست، به مشت آهنین امت اسلامی در برابر جریان سازش با رژیم جعلی صهیونیستی گردیده است.

روز قدس، روز امید و اتحاد مسلمانان بیدار در سایه مقاومت و روز انذار غافلان و ساده لوحان و منحرفان از سراب مرگ آور سازش است. روز قدس روز همبستگی با ملت مظلوم فلسطین و روز منکوب کردن تروریسم دولتی رژیم صهیونیستی است؛ آری ! این یادگار بزرگ امام راحل(ره) است که نور امید را در دل های مستضعفان روشن می کند و لرزه بر اندام مستکبران می اندازد

امروز هدف قرار دادن جبهه مقاومت و تضعیف آن در منطقه و جلوگیری از گسترش موج بیداری اسلامی در جهان، راهبرد آمریکا، اروپا، ارتجاع عرب و رژیم صهیونیستی است که در جهت تحقق این اهداف راهبردی از تمام توان، اقتصادی، تسلیحاتی، اطلاعاتی، رسانه ای و پشتیانی تروریستی بهره می گیرند .

راهپیمایی روز قدس امسال در حالی برگزار خواهد شد که مستکبران در کشورهای حاشیه خلیج فارس با اجرای طرح معامله قرن به فکر حذف حقوق به حق فلسطینی ها از سرزمینشان هستند. طرحی که نقطه ننگی برای کشورهای حاضر در این اجلاس است.

طرح معامله قرن که دولت تروریست آمریکا به فلسطینیان و اعراب تحمیل می‌کند این است که به سادگی از بخش اعظمی از سرزمین اشغالی‌شان به نفع اسرائیل در مقابل مُشتی دلار چشم پوشی کنند در حالی که این امرنادیده گرفتن حقوق ملت فلسطین پس از سالها اشغالگری، کودک کشی و ویران کردن سرزمین زیتون است.

اما رژیم صهیونیستی و آمریکای تروریست باید بداند کسانی که منافقانه با آرمان فلسطین و درد و رنج فلسطینیان تجارت می‌کنند، امروز نقاب از چهره‌هایشان افتاده و مقاصد و نیت شومشان بر همگان روشن گردیده است. آمریکا باید بداند که طرح تبلیغاتی و سیاسی معامله قرن، انتقال سفارت آمریکا به بیت‌المقدس، به رسمیت شناختن جولان و تروریستی اعلام نمودن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تلاش‌های مزبوحانه است که راه به جایی نخواهد برد و به بایگانی ده‌ها طرح‌ گذشته آمریکا در مورد فلسطین سپرده خواهد شد. وآل سعود و کشورهایی مانند امارات و بحرین که جیره خوار و مزدور استکبار در منطقه هستند نیز باید بدانند و آگاه باشند که ننگ ابدی را با برقراری روابط دوستانه با رژیم صهیونیستی برای خود رقم زده‌اند که موجب نفرت همه امت اسلامی از این سیاست‌های ننگین و زبونانه گشته است.

اما به رغم تمام توطئه چینی های و اقدامات خارج از حقوق بین الملل و نقض حقوق بشری، امروز انقلاب اسلامی ایران با رهبری امام خامنه‌ای(مدالظه العالی) تمام توطئه‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی و متحدان منطقه‌ای آنها، به ویژه آل سعود را نقش بر آب نموده است به گونه‌ای که جبهه مقاومت قدرتمندتر از هر زمان دیگری این رژیم تروریستی و نامشروع را به ستوه آورده است و شمارش معکوس پایان عمر ننگین این رژیم غاصب را آغاز نموده است. امروز جبهه مقاومت قدرتمندتر از هر زمان دیگری، راسخ و جدی در راستای راهبرد آزادی قدس شریف حرکت می کند و دیر یا زود طومار ننگین این رژیم را در هم خواهد پیچید.

در پایان جامعه حقوق دانان انقلابی و بسیجی ضمن دعوت از عموم مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی، بخصوص حقوق دانان ولایت مدار، برای حضور در راهپیمایی دشمن شکن روز جهانی قدس، اعلام می دارد در این روز ملت رشید و فهیم ایران در جای جای ایران اسلامی نشان خواهند داد که مسأله فلسطین همچنان اولویت اول جهان اسلام و اسرائیل دشمن شماره یک امنیت منطقه و جهان بوده و آمال و آرزوهای شیطانی نظام سلطه و شبکه صهیونیست، در تحقق « معامله قرن و خاورمیانه بزرگ» و خاموش ساختن شعله‌های مقاومت و انتفاضیه فلسطین رنگ باخته و در پرتو هدایت‌ها و راهبردهای ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله‌العالی) نشانه‌های آزادی قدس شریف و فروپاشی رژیم صهیونیستی نمایان خواهد شد.

 

سازمان بسیج حقوق دانان کشور

 

ارسال نظرات