خبرهای داغ:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات ملایر گفت: حضور مردم در راهپیمایی قدس و نمایاندن اسلام ناب محمدی یک پیام برای دشمنان دارد و آن این است که مردم ایران اسلامی پای آرمان‌های انقلاب و رهبر کبیر خود همواره ایستاده‌اند.
کد خبر: ۹۱۴۳۴۶۰
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۴

پیام حضور مردم در راهپیمایی قدس ایستادگی آنان پای آرمان‌های انقلاب استبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، حجت‌الاسلام‌ مهدی بیات در جمع خبرنگاران اظهار داشت: روز جهانی قدس روز همبستگی مردم و مسلمانان سراسر دنیا با مردم مظلوم فلسطین است.

وی به برگزاری راهپیمایی روز قدس در 9 نقطه از شهرستان ملایر اشاره کرد و گفت: مردم مومن و ولایتمدار شهرستان قبل از برگزاری آخرین نماز جمعه ماه مبارک رمضان و همراه با مسلمانان سراسر دنیا بار دیگر همبستگی خود را با مردم مظلوم فلسطین اعلام می‌کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات ملایر با اشاره به مسیر راهپیمایی در شهر ملایر بیان کرد: راهپیمایی روز قدس در ملایر از ساعت 11:30 و از میدان شهید جوکار به سمت انبار غله محل اقامه نماز جمعه برگزار می‌شود.

وی افزود: سردار مجیدی فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان سخنران ویژه مراسم راهپیمایی روز قدس در ملایر است.

بیات گفت: مردم همیشه در صحنه و روزه‌دار ایران اسلامی در این روز بار دیگر حمایت از آرمان های انقلاب را به رخ جهانیان می‌کشند.

وی به برگزاری راهپیمایی روز قدس در سه نقطه روستایی شهرستان ملایر اشاره کرد و افزود: علاوه بر شهر ملایر راهپیمایی روز قدس در شهرهای ازندریان، سامن، جوکار، اسلامشهر آق گل و زنگنه نیز برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات ملایر با دعوت از مردم ملایر برای حضور در راهپیمایی روز قدس بیان کرد: حضور مردم در راهپیمایی حمایت از مستضعفین و مردم مظلوم فلسطین و نمایاندن اسلام ناب محمدی یک پیام برای دشمنان دارد و آن این است که مردم ایران اسلامی پای آرمان‌های انقلاب و رهبر کبیر خود همواره ایستاده‌اند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات