خبرهای داغ:
سردار صدیق:

امروز بسیجیان و حزب‌الله با تازیانه به پیکر اسرائیل می‌تازند

فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: امروز بسیجیان و حزب‌الله با تازیانه به پیکر اسرائیل می‌تازند و نفس آنها را گرفته‌اند.
کد خبر: ۹۱۴۳۸۷۲
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۲

امروز بسیجیان و حزب‌الله با تازیانه به پیکر اسرائیل می‌تازندبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، سردار مهدی صدیق در مراسم راهپیمایی روز قدس نهاوند در جمع شرکت‌کنندگان در راهپیمایی اظهار داشت: حضور چشم‌گیر مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب جای تقدیر دارد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای نهاوند از جمله شهید آیت‌اله قدوسی، شهید آیت‌اله حیدری و شهدای گروه ابوذر گفت: مردم نهاوند همواره در خدمت به اسلام و انقلاب پیشرو بوده‌اند و امروز نیز با حضور باشکوه خود در راهپیمایی مهر تصدیقی بر این امر زدند.

این فرمانده دوران دفاع مقدس در ادامه افزود: با نگاه به تاریخ مشخص است که در سرزمین فلسطین مردمی با نژاد عرب زندگی می‌کرده‌اند و این سرزمین متعلق به آنها است، اما در تاریخ اسرائیل می‌بینیم که آنها هیچ ارزشی برای خود نیز قائل نبودند .

وی تصریح کرد: اسرائیلیان انسان‌های نژادپرستی هستند که تعداد زیادی از پیامبران که برای هدایت آنها برگزیده شده بودند را به شهادت رسانده و یا آزار و اذیت کرده‌اند .

سردار صدیق بیان کرد: در گذشته عباسی‌ها با نیرنگی که از یهودیان یاد گرفته بودند انقلاب را ربودند و شیعه و سنی را به جان همدیگر انداختند و البته که از خواب مسلمانان این سوء استفاده را بردند .

وی ابراز داشت: یهودی‌ها با ایحاد رعب و وحشت در سرزمین فلسطین آنها را از این مکان بیرون راندند و کم‌کم جای پای خود را در آن سرزمین محکم کردند و سپس به کشورهایی حمله کردند.

بازرس قرارگاه امام حسین(ع) تصریح کرد: در مقاطعی صهیونیست‌ها با حمله به بخش‌هایی از لبنان، سوریه، مصر و بلندی‌های جولان آنها را غصب کردند اما امروزه به برکت خون شهدا حزب‌اللهی در آنجا به وجود آمده که به آنها هشدار می‌دهد اگر تهران را تهدید به حمله کنید ما قبل هر اقدامی شما را هدف قرار خواهیم داد.

وی در ادامه با بیان اینکه داعش را همین یهودی‌های فاسد و امریکای جنایتکار به وجود آوردند، اضافه کرد: وقتی داعش آمد حضور فرزندان این ملت عرصه را بر آنها تنگ کرد و در زیر بلندی‌های جولان نفس آنها را گرفت .

سردار صدیق با بیان اینکه امروز بسیجیان ما با تازیانه بر پیکر اسرائیل می‌تازند و نفس آنها را گرفته‌اند، ادامه داد: کسانی که روحانیت ما را تحقیر می‌کردند و حجاب از زنان این مملکت بر‌می‌داشتند همین اسرائیلی‌ها و جیره‌خواران آنها بودند اما ما شهید داده‌ایم که پرچم امام حسین(ع) به احتزاز درآید و باید هوشیارتر از گذشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه اگر پای سازش به میان بیاید تا جایی که می‌توانند برای نابودی کشور ما بر ما می‌تازند، گفت: متأسفانه بعضی از مسئولین ما جرأت تکرار جملات و شعار های امام راحل را که می‌فرمود «اسرائیل باید از صفحه روزگار محو شود»، ندارند.

بازرس قرارگاه امام حسین(ع) با انتقاد از بعضی رسانه‌ها گفت: بعضی رسانه‌های داخلی آب در آسیاب دشمن می‌ریزند و سعی در القاء پیش رو بودن جنگ را در بین مردم دارند در حالی که رهبری معظم به قاطعیت فرمودند که جنگی صورت نخواهد پذیرفت؛ خدا می‌داند که اگر رهنمودها و درایت مقام معظم رهبری نبود به کجا کشیده می‌شدیم .

انتهای پیام/

ارسال نظرات