در مراسم سالگرد رحلت امام خميني (ره) در شهر بن عنوان شد؛

امام خميني(ره) مظهر توكل و اعتماد به قدرت الهي بود

حجت الاسلام زماني در مراسم سالگرد رحلت امام خميني (ره) در شهر بن گفت: امام خميني(ره) مظهر توكل و اعتماد به قدرت الهي بود.
کد خبر: ۹۱۴۴۹۹۹
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۸

 به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛حجت الاسلام زماني درجمع اقشار مختلف مردم ،مسئولان ،كاركنان ادارات و نيروهاي نظامي و انتظامي كه به مناسبت سالگرد رحلت امام خميني (ره) در مسجد جامع شركت كرده بودند، گفت: در زماني كه دنيا به دو ابر قدرت شرق و غرب تقسيم شده بود امام (ره) با نگاه بلند خود انقلابي را پايه ريزي كرد كه محاسبات تمام قدرتهاي دنيا را به هم ريخت.

وي اظهار د اشت: امام خميني(ره) با توكل و اعتماد كامل به وعده هاي خداوند در ياري رساندن مومنان و با توسل به ائمه اطهار سلام الله عليهم و به پشتوانه نيروي عظيم مردمي ، استبداد پهلوي را از بين برد و نظامي مبتني بر ارزشهاي الهي و انساني پايه ريزي كرد كه منشا تحول در منطقه شد.

مسئول نهاد نمايندگي ولي فقيه در جهاد كشاورزي استان چهارمحال و بختياري افزود: در زماني كه تمام تحركات کشورها وابسته به دو بلوك شرق و یا غرب بودند امام راحل (ره) استقلال  ، آزادي وحقيقي را براي مردم به ارمغان آوردند و بدون تكيه به قدرتهاي ظاهري غرب و یا شرق، جمهوری اسلامی را پایه گذاری کردند و خط بطلاني بر نظام دو قطبي در جهان كشيدند.

حجت الاسلام زماني در پايان تاكيد كرد: آمريكا برای براندازی انقلاب اسلامی از آغاز شگل گیری انقلاب اسلامی ، با تمام توان و تلاش خود را به كار گرفت تا با استفاده از انواع روشها از جمله تحريم  اقتصادی و تهديد، ملت را از انقلاب نااميد كند ولي رهبري الهي امام (ره) و مقام معظم رهبري مد ظله العالي و حضور پرشور مردم و نيروهاي انقلابي تمام اين توطئه ها را تاكنون خنثي كرده است.

 

 

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار