خبرهای داغ:
امام جمعه ملایر گفت: امام خمینی (ره) حقیقت اسلام را به همگان نشان داد و اسلام را از انزوا خارج کرد.
کد خبر: ۹۱۴۵۴۸۰
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۹

امام خمینی(ره) اسلام را از انزوا خارج کردبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، حجت الاسلام محمدباقر برقراری در آیین بزرگداشت سی‌امین سالگرد رحلت ملکوتی رهبر کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) در مسجد جامع این شهر بیان کرد: در این رابطه باید یارانی برای امام خمینی(ره) تربیت کنیم که بوی افکار بنیانگذار انقلاب اسلامی را دهد.

وی با بیان اینکه مراسم بزرگداشت امام خمینی(ره) مجلس ترحیم نیست، بلکه مجلس بیداری از غفلت است، افزود: آیین گرامیداشت امام خمینی (ره) مراسمی است که ما به معارف و سیاست پشت نکنیم.

امام جمعه ملایر امام خمینی (ره) را آئینه زلال، شفاف و ثیقل یافته از اسلام ناب محمدی (ص) دانست که عظمت اسلام را برای جهانیان برملا کرد و غبار را از چهره اسلام زدود.

برقراری با بیان اینکه امام خمینی (ره) حقیقت اسلام را به همگان نشان داد و اسلام را از انزوا خارج کرد، گفت: معمار کبیر انقلاب کارکرد اسلام را به مردم جهان اثبات کرد و با برپا کردن حکومتی بر پایه دین، شعار نه شرقی و نه غربی سر داد.

وی ادامه داد: امام خمینی (ره) که قلب و اعتقاداتش منور به نور قرآن و احکام دین بود، در مقابل رژیم پهلوی و زیاده خواهان ایستاد و اسلام عزتمندانه را به مسلمانان معرفی داد.

امام جمعه ملایر با اشاره به اسلام آمریکایی، پذیرش این نوع اسلام را در حقیقت پذیرش خود آمریکا دانست و بیان کرد: رهبری کشور در شرایط سخت امروز فقط از امامین انقلاب امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب بر می‌آید که کشور را در مقابل تمامی ابرقدرت‌ها رهبری کردند و می کنند.

حجت الاسلام برقراری با تاکید بر اینکه راه امام خمینی (ره) تنها راه و سفینه‌ای است که ما را به سر منزل مقصود می‌رساند، گفت: امام خمینی (ره) به وعده الهی اعتقاد راسخ داشت و با شجاعت، علم و بصیرت به عهدی که بست، پایبند بود.

وی بر لزوم ایستادگی و مقاومت در مقابل استکبار جهانی و آمریکا تاکید و خاطرنشان کرد: عقب نشینی‌های آمریکا در مقابل خواسته‌هایش نشان می‌دهد که مقاومت تنها راه پیروزی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات