خبرهای داغ:
مدیرکل زندان‌های همدان گفت: هنر ما در زندان خدمت به مددجویان است و هدف از نگهداری زندانیان، اصلاح و بازپروری شخصیت آنها و توانمندسازی آنان برای بازگشت سعادتمندانه به جامعه است.
کد خبر: ۹۱۴۶۰۰۸
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۵

هنر ما در زندان خدمت به مددجویان استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، پژمان پروین مدیرکل زندان‌های همدان به همراه مسئولان ستادی اداره کل در زندان تویسرکان حضور یافت و از تمام قسمت‌های این مجموعه بازدید کرد.

مدیرکل زندان‌های همدان در ادامه در جمع مددجویان زندان تویسرکان حضور یافت و ضمن دیدار چهره به چهره از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات آنان قرار گرفت و دستور لازم را برای رسیدگی به مشکلات ارائه کرد.

وی در جمع کارکنان زندان تویسرکان شغل زندانبانی را یکی از شغل‌های سخت برشمرد و افزود: زندانبانان و رسالتی که کارکنان مجموعه زندان بر عهده دارند از حیث معنوی از جایگاه و ارزش بسیار والایی برخوردار است.

پروین ابراز داشت: هنر ما در زندان خدمت به مددجویان است و هدف از نگهداری زندانیان، اصلاح و بازپروری شخصیت آنها و توانمندسازی آنان برای بازگشت سعادتمندانه به جامعه است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با توجه به ماهیت و سختی‌های کار در زندان افزود: برای  جلوگیری از بروز تنش‌ها و استرس، از انتقال مسائل و مشکلات کاری به محیط خانواده و زندگی خودداری کنیم. 

مدیرکل زندان‌های همدان ادامه داد: نیروی انسانی از با‌ارزش‌ترین منابع در سازمان هستند که هماهنگی میان آنها و به‌کارگیری صحیح  آنان همراه با دیگر اجزای سازمان‌‌، می‌توان اهداف سازمانی را تحقق بخشید.

وی اظهار کرد: یکی از مباحثی که در این زمینه باید بررسی شود‌، قرار دادن افراد در جایگاه‌های مناسب با توانایی و تجارب و قابلیت آنها است و این فرآیند در قالب نظام شایسته‌سالاری  بررسی می‌شود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات