خبرهای داغ:
مدیرکل زندان‌های همدان بر هدف‌گذاری در تمام بخش‌ها و اولویت‌بندی اقدامات در اداره کل زندان‌های استان همدان تأکید کرد.
کد خبر: ۹۱۴۵۰۸۸
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۶

ضرورت هدف‌گذاری در تمام بخش‌ها و اولویت‌بندی اقداماتبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، پژمان پروین در جلسه شورای اداری و برنامه‌ریزی اداره کل و روسای زندان‌های تابعه استان همدان وضعیت زندان‌های استان را به صورت نسبی مطلوب توصیف کرد و خواستار پویایی، تلاش مضاعف و اهتمام بیشتر در انجام وظایف محوله شد و بر هدف‌گذاری در تمام بخش‌ها و اولویت‌بندی اقدامات در اداره کل زندان‌های استان همدان تاکید کرد.

وی با تأکید بر نقش مهم برنامه‌ریزی، همدلی و کار گروهی و مشارکتی   افزود: اگر خود را باور داشته باشیم و در راستای یک برنامه مشخص با اهداف معین حرکت کنیم بدون تردید حتی در سخت‌ترین شرایط نیز موفق خواهیم بود.

مدیرکل زندان‌های همدان در ادامه بر ضرورت نهادینه‌سازی اجرای مطلوب  بخشنامه‌ها، دستورالعمل‌ها و اولویت‌های سازمانی در سال جاری تاکید کرد و گفت: برنامه‌ریزی و تلاش مضاعف  در رسیدن به اهداف سازمان بسیار مهم است.

وی خطاب به مسئولان و روسای زندان‌های تابعه گفت: زندانبانی کار سخت و دشواری است و در این خصوص باید تلاش کنند و کارکنان را به همدلی و همراهی در اجرای سیاست‌های سازمانی و پرهیز از مسائل حاشیه‌ای توصیه کرد.

پروین در بخش دیگری از سخنان خود  سرکشی روسای زندان‌ها از داخل بندها، برگزاری جلسات عرض حضوری با زندانیان و رسیدگی به مشکلات آنان را مورد تاکید قرار داد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات