خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ انصارالحسین(ع) همدان گفت: با توجه به درس‌ها و عبرت‌های تاریخی، اگر بخواهیم مسائل و معضلات خود و جامعه را رفع کنیم باید از فرامین و رهنمودهای امام(ره) و رهبری به دقت استفاده کرده و از آنها تبعیت کنیم.
کد خبر: ۹۱۴۶۷۹۴
|
۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۴

رفع مسائل و معضلات جامعه نیازمند تبعیت از فرامین و رهنمودهای امام(ره) و رهبری استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان،  حجت الاسلام مسیح اله عبدی در جمع کارکنان تیپ انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به تشریح شئون و حقوق امام و رهبر بر امت جامعه اسلامی اظهار داشت: امام جامعه اسلامی چهار حق بر مردم جامعه دارد که باید توسط عوام و خواص رعایت شود که این حقوق حق اطاعت، معرفت، محبت و نصرت امام بر جامعه است.

وی بهره‌مندی جامعه از پیشرفت و سعادت مادی و معنوی را وابسته به میزان رعایت حقوق امام و رهبر جامعه دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به درس‌ها و عبرت‌های تاریخی، اگر بخواهیم مسائل و معضلات خود و جامعه را رفع کنیم باید از فرامین و رهنمودهای امام(ره) و رهبری به دقت استفاده کرده و از آنها تبعیت کنیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ انصارالحسین(ع) همدان به بیان برخی خاطرات و بیانات بنیادی امام(ره) پرداخت و گفت: احساس ضعف نکردن و سخت‌گیری در برابر دشمنان، اتکاء به خدا و حفظ وحدت جامعه، آخرین توصیه‌های امام(ره) در آخرین لحظه‌های عمر شریفشان بود.

وی با اشاره اجرای ویژه برنامه‌های ماه مبارک رمضان در سطح تیپ انصارالحسین(ع) و منطقه مرزی ازگله گفت: در سطح یگان و منطقه مأموریت مرزی، 11 روحانی اعزامی و سه سخنران سیاسی به تبلیغ، بصیرت‌افزایی و اجرای برنامه‌های ماه مبارک پرداختند.

عبدی افزود: اجرای کلاس‌های اخلاق و تفسیر قرآن کریم، محفل انس با قرآن، بیان احکام بین الصلاتین، مناجات‌خوانی، حلقه‌های معرفت در گردان‌های قرارگاه و پایگاه‌های مرزی و نشست‌های بصیرتی سیاسی از جمله ویژه برنامه‌های ماه مبارک رمضان امسال بود که با کیفیت خوب و قابل قبول اجرا شد.

حجت الاسلام واثق، کارشناس مذهبی و از مبلغین حوزه علمیه قم نیز در این برنامه به بیان برخی ویژگی‌ها و شاخص‌های زندگی، شخصیت و مدیریت حضرت امام خمینی(ره) پرداخت.

در ادامه از برگزیدگان کلاس‌ها، مجریان و مربیان نمونه برنامه‌های ماه مبارک رمضان در سطح یگان و منطقه مأموریتی تقدیر شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات