خبرهای داغ:
دبیر صالحین سپاه ناحیه همدان با اشاره به اینکه باید ارزش‌های انقلاب را شناخت، گفت: مسئولین ما خویشتن بینی انقلابی ندارند.
کد خبر: ۹۱۴۵۶۳۱
|
۱۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۰

مسئولین ما خویشتن بینی انقلابی ندارندبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام مهدی یوسفی در نشست تخصصی بازخوانی آرمان‌های انقلاب اسلامی و تبیین گام دوم تحقق آرمان‌ها و بررسی ابعاد ارزشی، سیاسی و حقوقی گام دوم انقلاب که در کانون بسیج به همت حوزه کوثرالنبی(س) سپاه ناحیه همدان برگزار شد، اظهار داشت: مسئولین ما خویشتن بینی انقلابی ندارند.

وی با اشاره به اینکه باید ارزش‌های انقلاب را شناخت، گفت: ارزش‌های انقلاب یعنی ما باید معنویت و اخلاق را در کنار یکدیگر داشته باشیم و برای ما یک دولت دینی و یک دولت سکولار دارد.

دبیر صالحین سپاه ناحیه همدان عنوان کرد: ارزش‌های اسلامی و انقلابی برای رهبر انقلاب یک هدف بزرگ است، پایبند بودن به ارزش‌های اسلامی، دینی، اخلاقی از ویژگی‌های ارزش‌های اسلامی است.

وی در ادامه با بیان اینکه باید ارزش‌ها، معنویت و اخلاق دائم و پیوسته باشد، همانند نمازی که می‌خوانیم، افزود: معنویت به معنای برجسته کردن ارزش‌های معنوی از جمله اخلاص است که فقط در دولت‌های اسلامی بوده و حرف اول را می‌زند.

یوسفی در خصوص ایثار که یکی دیگر از ویژگی‌های ارزش‌های اسلامی است ، بیان داشت: هدف از ایثار و از خود گذشتگی رسیدن به خداست؛ توکل به خدا فقط در حکومت است و رهبر معظم بر این مسئله تأکید دارد.

وی گفت: در گام دوم انقلاب ایمان، معنویت، ایثار و اخلاص را در جامعه باید افزود؛ اخلاق یعنی خیرخواهی، نیاز و گذشت که در هیچ کجا این گذشت را ندیدیم و نخواهیم دید.

دبیر صالحین سپاه ناحیه همدان در باب راستگویی، مطرح کرد: رهبر معظم انقلاب بر راستگویی بسیار تأکید دارند که متأسفانه در میان مسئولین این مبحث وجود ندارد و دچار اشکال است که بر این اساس مردم دچار مشکل می‌شوند و دولت را قبول ندارند و موجب بدبینی در جامعه می‌شود.

وی در ادامه در خصوص معنویت و اخلاق، ابراز داشت: باید جهت دهنده‌ای داشته باشیم که به آن سمت جهت دهیم و بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری باید حرکت‌ها را مشخص کنیم که به کدام سمت است، اکنون مردم ما نیاز به چیزی دارند که به سمت آن بروند.

یوسفی با اشاره به اینکه ما دشمن را هیچگاه احمق فرض نکنیم، یادآور شد: ما باید همیشه آمادگی مبارزه با دشمن را داشته باشیم اگر در جامعه اسلامی معنویت و اخلاق نباشد آن دنیا، دنیای جهنمی است.

وی گفت: اگر می‌بینیم در جامعه دچار مشکل شدیم شعور معنوی و وجدان اخلاقی وجود ندارد و در این راه باید جهاد شود، اگر اخلاق در جامعه بمیرد همان اتفاقی که برای حضرت علی(ع)، امام حسن(ع) و امام حسین(ع) افتاد برای ما نیز می‌افتد.

دبیر صالحین سپاه ناحیه همدان در پایان گفت: اگر ارزش‌های اسلامی و انقلابی در جامعه باشد انسان آزاداندیش می‌شود و کل عالم رویکرد توحیدی می‌گیرد و ایمانشان فقط ایمان به خداست و دشمنی با شیطان دارد و با ولایت پیوند جدانشدنی دارند، آرمان‌گرا می‌شوند و در مورد حق مردد نمی‌شوند که از زمان صدر اسلام این مسائل وجود داشته است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات