سرپرست ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان سمنان با تاکید بر اینکه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد باید صاحب طرح و برنامه باشندگفت: با تعامل و همکاری با دیگر نهاد‌های فرهنگی در مساجد برای اجرای جذب جوانان و نوجوانان به مساجد تلاش کنند.
کد خبر: ۹۱۴۷۵۲۴
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام سید «علی موسوی» در گردهمایی مدیران کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان شاهرود با بیان اینکه بیشترین محور فعالیت کانون‌های مساجد در حوزه کودک و نوجوان می‌باشد، ابراز داشت: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد باید صاحب طرح و برنامه باشند و با تعامل و همکاری با دیگر نهاد‌های فرهنگی در مساجد برای اجرای جذب کودکان، جوانان و نوجوانان به مساجد تلاش کنند.
سرپرست ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان سمنان افزود:آموزش در کانون‌های مساجد مورد توجه قرار گیرد و کانون‌ها در این حوزه خانواده‌ها را نیز وارد کار کنند و در همین راستا برگزاری اردو‌های تفریحی آموزشی با مشارکت خانواده‌ها می‌تواند در جذب نوجوانان به مساجد تاثیر بسزایی داشته باشد.
وی با اشاره به همزمانی دهه کرامت با برگزاری برنامه‌های اوقات فراغت، گفت: برگزاری جشن‌های دهه کرامت بویژه جشن روز دختر و تجلیل از دختران مساجد یکی از برنامه‌های مبنایی در کانون‌های مساجد است.
موسوی گفت:کانون‌های مساجد برای طرح غنی سازی اوقات فراغت برنامه ویژه‌ای داشته باشند.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود در گردهمایی مدیران کانون‌های مساجد شاهرود گفت: ظرفیت کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان شاهرود بر کسی پوشیده نیست و باید با توجه به اینکه شاهرود بزرگترین شهرستان استان محسوب می‌شود نیازمند نگاه ویژه در زمینه حمایت‌های مالی، تجهیزاتی و برنامه‌ای است.
رضا مهدیان بیان کرد:کانون‌های مساجد ظرفیت بزرگی در حوزه فرهنگ و هنر هستند و این کانون‌ها بهترین راه جذب کودکان و نوجوانان به سمت مساجد هستند.
وی افزود:کانون‌های مساجد بازوان توانمند اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود هستند و در بسیاری از برنامه‌های فرهنگی، قرآنی و هنری کانون‌های فرهنگی هنری مساجد فعالیت بسیار خوبی دارند.
درپایان این نشست مدیران کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شهرستان شاهرود درخصوص برنامه‌ها سالجاری به بحث وتبادل نظرپرداختند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها