سرویس های خبری
‌استان ها
‌اقشار
سایر خدمات
r_marquee
امام خمینی(ره):من در میان شما باشم یا نباشیم نگذارید این انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بیفتد/پشتیبان ولایت فقیه باشید تا مملکت شما آسیب نبیند. از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در این عصر و عصرهای آینده می خواهم که اگر خدای نخواسته عناصر منحرفی با دسیسه و بازی سیاسی وکالت خود را به مردم تحمیل نمودند، مجلس اعتبارنامه آنان را رد کنند و نگذارند حتی یک عنصر خرابکار وابسته به مجلس راه یابد . . . و از همه نمایندگان خواستارم که با کمال حسن نیت و برادری با هم مجلسان خود رفتار و همه کوشا باشند که قوانین، خدای نخواسته از اسلام منحرف نباشد و همه به اسلام و احکام آسمانی آن وفادار باشید تا به سعادت دنیا و آخرت نائل آیید       
l_marquee
کد خبر: ۹۱۴۸۷۵۹
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸- ۵۷: ۱۰
نتایج یک بررسی جدید بیانگر آن است که «خواب» کافی و منظم کلید لاغری برای آنهایی است که به دنبال کاهش وزن هستند.

 به گزارش خبرگزاری بسیج، نتایج یک بررسی جدید بیانگر آن است که «خواب» کافی و منظم، کلید لاغری برای آنهایی است که به دنبال کاهش وزن هستند.

این پژوهش که توسط دانشگاه لیدز صورت گرفته تأکید می‌کند، افراد برای داشتن بدن لاغر و سالم به خواب کافی نیاز دارند.

محققان باور دارند، یک استراحت شبانه ۷ الی ۸ ساعته بیش از صدها رژیم غذایی لاغری مؤثر است؛ در کنار خواب کافی، پیروی کردن از یک رژیم غذایی سالم و تحرک فیزیکی قطعاً نتیجه‌ای رضایت‌بخش به دنبال خواهد داشت.

به گفته پژوهشگران، خواب کافی همچنین بر کنترل سطح قند خون تأثیر می‌گذارد و فرد را از پرخوری در امان نگه می‌دارد.

بدین ترتیب، اگر خواب منظم و به اندازه کافی باشد به میزان قابل توجهی در سلامت بدن افراد نقش ایفا می‌کند و بیماری‌ها را رفع می‌کند.

محققان دانشگاه لیدز می‌گویند: «آشفتگی و خواب نامنظم منجر به ترشح بیشتر هورمون گرلین می‌شود؛ هورمون گرلین که مسئول افزایش اشتهاست در پی این بی‌نظمی با ترشح بیشتر منجر به چاقی افراد می‌شود».

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
عضویت در خبرنامه
گزارش خطا
نظر ‌بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
tr_sar
آخرین اخبار
tc_sar
tl_sar