خبرهای داغ:
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان تاکید کرد
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان بر اعزام ناوگان باری استان همدان به بنادر جنوبی کشور از جمله پایانه بندر امام خمینی تأکید کرد.
کد خبر: ۹۱۴۸۸۶۳
|
۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۴

لزوم اعزام ناوگان باری استان همدان به بنادر جنوبی کشور 

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مصطفی پناهنده در جمع مسئولان انجمن‌های صنفی پایانه‌های خصوصی شرکت‌های حمل و نقل جاده‌ای و شرکت‌های حمل و نقل کالای شهرستان‌های ملایر، نهاوند، تویسرکان و حمل و نقل سیمان رزن بر اعزام ناوگان باری استان به بنادر جنوبی کشور از جمله پایانه بندر امام خمینی تأکید کرد.

وی با اشاره با اینکه این اقدام به منظور تسریع در حمل کالاهای اساسی و اعزام حداکثری ناوگان به بندرامام، انجام می شود، اظهار داشت: با توجه به انباشت مقدار زیادی کالا در بنادر جنوبی کشور و لزوم حمل به موقع آن لازم است کامیون‌های ملکی شرکت‌ها به بنادر جنوبی کشور اعزام شوند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان یادآور شد: هر شرکت باید حداقل ۲ دستگاه از ناوگان ملکی خود را به شکل هفتگی به سمت بندر امام اعزام کند.

وی ادامه داد: هم اکنون طرح تشویقی توزیع لاستیک و توزیع روغن به ازای حمل بار از بندر امام خمینی (ره) در بندر امام در حال انجام است.

پناهنده گفت: طبق برنامه ریزی انجام گرفته ناوگان باری برای حمل کالاهای اساسی و نهاده‌های دامی و کشاورزی به بنادر جنوبی کشور اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه صنوف حمل و نقل همواره در جهش‌های ملی و مذهبی نقش موثری داشته است، تأکید کرد: در این برهه نیز که کالاها در بنادر جنوبی کشور جمع شده انتظار می رود رانندگان حضوری گسترده و فعال داشته باشند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان اضافه کرد: با شرکت‌هایی که در این زمینه کوتاهی کنند در کمیسیون ویژه رسیدگی به تخلفات شرکت‌های حمل و نقل برخورد می شود.

وی در ادامه همچنین از همکاری و همراهی انجمن‌های صنفی، شرکت‌های حمل و نقل و رانندگان استان در بحث کمک به مناطق سیل زده و همچنین حمل کالاهای مایحتاج هموطنان کشورمان از بنادر جنوبی کشور قدردانی کرد.

انتهای پیام/

 

 

 

ارسال نظرات