خبرهای داغ:
فرماندار ویژه شهرستان ملایر گفت: شهرستان ملایر جایگاه ویژه و نقش اساسی در تولید و صادرات در استان دارد.
کد خبر: ۹۱۴۹۲۷۹
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۶

ملایر جایگاه ویژه‌ای در تولید و صادرات استان همدان داردبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، قدرت‌اله ولدی در بازدید تعدادی از پروژه‌ها و واحدهای تولیدی شهرستان که معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و تعدادی از روسای ادارات نیز حضور داشتند، بیان داشت: شهرستان ملایر جایگاه ویژه و نقش اساسی در تولید و صادرات در استان دارد.

وی ادامه داد: سد کلان یکی از ظرفیت‌های شهرستان ملایر است که علاوه بر تأمین آب شرب ملایر، برای کشاورزی و دیگر موارد نیز استفاده خواهد شد.

فرماندار ویژه شهرستان ملایر با اشاره به اینکه از آب سد برای آب آشامیدنی شهر ملایر استفاده خواهد شد، بیان داشت: باید مراقبت‌های مستمر بهداشتی و امنیتی از آب موجود در سد و مسیر انتقال آن صورت پذیرد.

وی با بیان اینکه از زمان اتمام کار تصفیه‌خانه عقب هستیم، عنوان کرد: شرکت خصوصی که کار اتمام تصفیه‌خانه را عهده‌دار است باید هر چه سریع‌تر به تعهداتش عمل کند.

ولدی تصریح کرد: یکی از اولویت‌های ما در کنار سد استفاده از ظرفیت گردشگری منطقه و حاشیه سد کلان است که باید از پتانسیل بخش خصوصی استفاده کرد.

وی ادامه داد: در اقصی نقاط شهرستان ظرفیت گردشگری خوبی وجود دارد که باید این ظرفیت‌ها فعال گردند.

فرماندار ویژه شهرستان ملایر تأکید کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان برای همکاری و کمک به سرمایه‌گذاران در حوزه‌های مختلف آمادگی لازم رادارند.

وی تصریح کرد: با تأکید ویژه استاندار همدان برای استفاده از همه ظرفیت‌های منطقه، مدیران شهرستان ملایر نیز پای‌کار هستند و برای توسعه و پیشرفت شهرستان تلاش می‌کنند.

ولدی با بیان اینکه همکاری لازم با سرمایه‌گذاران خواهد شد، تصریح کرد: سرمایه‌گذاران کارها و برنامه‌ها را در قالب و ضابطه‌های لازم انجام دهند و دولت نیز تسهیلات مناسب را در اختیار آنها قرار خواهد داد.

وی در بازدید از چند واحد تولیدی واقع در شهرک صنعتی سهند نیز عنوان کرد: حدود 30 واحد تولیدی در این شهرک فعال است و باید تلاش شود تا دیگر واحدها نیز به چرخه تولید و فعالیت خود ادامه دهند.

فرماندار ویژه شهرستان ملایر بیان داشت: کشمش ملایر به‌عنوان یک بِرند جهانی ثبت ‌شده و توقعات از انگور و مشتقات بالا رفته است.

وی تصریح کرد: تلاش می‌کنیم تا با رایزنی از طریق استان و مرکز مشکلات مربوط به حوزه تولیدکنندگان و صادرکنندگان کشمش رفع شود.

گفتنی است، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ملایر از روستای گردشگری یمن غربی، سد کلان، زمین پیشنهادی مجتمع تفریحی توریستی حاشیه سد کلان، تصفیه‌خانه، شرکت سهند لوله باختر، کارخانه تصفیه و بسته‌بندی کشمش و کارخانه تصفیه و بسته‌بندی کشمش بازدید و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات آنها قرار گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات