معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلا مازندران:

درمانگاه عاشورا شهرستان سیمرغ شبانه روزی شد/ ارتقای سلامت جامعه،هدف مراکز درمانی سپاه

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلا مازندران گفت:وجود مراکز درمانی سپاه برای ارتقای سطح سلامت و بهداشت جامعه است.
کد خبر: ۹۱۵۰۳۳۸
|
۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،سرگرد علی ابراهیمی در گفت و گو با خبرنگار ما به خدمات رسانی سپاه در تمامی عرصه  به ویژه در حوزه بهداشت و سلامت اشاره کرد و گفت:هدف از احداث مراکز درمانی سپاه کربلا در شهرستان های مازندران  ارائه خدمات مطلوب بهداشتی به مردم عزیز است.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلا مازندران در ادامه با تاکیدبراین مطلب که سپاه وظیفه خود می داند در حوزه سلامت نیز همیار و کمک رسان دولت باشد،افزود:وجود مراکز تخصصی درمان،درمانگاه ها و بیمارستان های سپاه برای ارتقای سطح سلامت و بهداشت جامعه است.

ابراهیمی در راستای تقویت مراکز درمانی و بهداشتی خاطر نشان کرد:معاونت بهداشت،امداد ،درمان و آموزش پزشکی ستاد کل سپاه به درمانگاه عاشورا شهرستان سیمرغ واقع در میدان شهید کشوری مجوز داد تا بصورت شبانه روزی در بخش های پزشک عمومی،جراحی،پزشک تخصصی،اطفال،زنان و همچنین دندان پزشکی،داروخانه،آزمایشگاه سطح 2،تصویربرداری سطح یک،فوریت های پزشکی،سلامت و خانواده ،تزریقات و پانسمان فعالیت کنند و آماده خدمات رسانی به مردم سیمرغ و هم استانی های شریف باشند.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلا مازندران در پایان یادآور شد:تکریم بیماران و تفاوت خدمت رسانی به مردم  از مزیت های  مراکز خدماتی بهداشت و درمان سپاه در شهرستان ها است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار