خبرهای داغ:
رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تویسرکان خبر داد
رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تویسرکان از لکه‌گیری 409 مترمربع از راه‌های آسفالته این شهرستان در سه ماهه نخست سال خبر داد.
کد خبر: ۹۱۵۲۲۷۹
|
۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۰

​لکه‌گیری 409 مترمربع از راه‌های آسفالته تویسرکانابراهیم نانکلی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان از لکه‌گیری 409 مترمربع از راه‌های آسفالته این شهرستان در سه ماهه نخست سال خبر داد و اظهار داشت: این اقدام به منظور لكه‌گیری و پر كردن چاله‌های موجود در سطح جاده‌های اصلی و روستایی این شهرستان مورد استفاده قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه یكی از مشكلاتی كه ما در استان همدان به لحاظ وضعیت آب و هوایی با آن مواجه هستیم، خرابی سطح رویه راه‌ها است، افزود: زمستانی سرد و تابستان نسبتاً گرم موجی تشدید در سرعت و میزان خرابی رویه آسفالت شده كه به منظور رفع این مشكل هر ساله اقداماتی از جمله روكش آسفالت، لكه‌گیری و چاله پركنی انجام می‌شود تا ضمن بهبود وضعیت راه‌ها و نگهداری مناسب آنها از خرابی بیشتر نیز جلوگیری شود.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تویسرکان ریزش‌برداری از سطح جاده‌های این شهرستان را از دیگر اقدامات انجام شده در این مدت عنوان و خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری در عملیات مختلف 180 مترمکعب ریزش‌برداری در محور تویسرکان - خیرآباد، اشتران، دولایی، احمدآباد به دلیل شرایط جوی، بارش برف و باران و ریزش کوه انجام شده است.

وی ادامه داد: در برخی عملیات راهداری همزمان با برف روبی و نمک پاشی در ارتفاعات ریزش برداری نیز انجام شده تا ایمنی تردد در این محور برای رانندگان تامین شود.

گفتنی است؛ شهرستان تویسرکان در مجموع دارای بیش از 444 کیلومتر راه‌های ارتباطی است.​

انتهای پیام/

ارسال نظرات