خبرهای داغ:
مدیر عقیدتی حوزه شهید «مبارکی» همدان:

مسائل و زوایای طرح «معامله قرن» باید برای امت اسلام بازگو شود

مدیر عقیدتی حوزه شهید «مبارکی» همدان گفت: مسائل و زوایای طرح «معامله قرن» باید برای امت اسلام بازگو شود تا اهداف شیطانی آن به طور دقیق آشکار شود.
کد خبر: ۹۱۵۲۶۳۳
|
۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۱

مسائل و زوایای طرح «معامله قرن» باید برای امت اسلام بازگو شودبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، جواد قاسم‌آبادی در جمع اعضای شورای حوزه شهید «مبارکی» همدان اظهار داشت: «معامله قرن» طرحی عربی، غربی و عبری علیه ملت فلسطین و آرمان رهایی‌بخش آن است که با تکیه بر وعده حتمی خدای متعال در دفاع از مومنین و هوشیاری جوامع اسلامی هرگز محقق نخواهد شد.

وی افزود: طرح «معامله قرن» ابعاد و زوایای مختلفی دارد و اجرای آن باعث ایجاد پیامدهای خطرناکی برای منطقه و کشورهای اسلامی می‌شود.

مدیر عقیدتی حوزه شهید «مبارکی» همدان ابراز داشت: مسائل و زوایای طرح «معامله قرن» باید برای امت اسلام بازگو شود تا اهداف شیطانی آن به طور دقیق آشکار شود؛ همان طور که رهبری معظم انقلاب فرمودند «مسئله فلسطین مسئله اول جهان اسلام است».

وی ادامه داد: یکی از اهداف طرح «معامله قرن» نابودی فلسطین و پایان بخشیدن به تمام آرمان‌هایی که یک ملت بعد از ۷۰ سال برای آن تلاش کرد و خارج کردن فلسطین از صدر مسائل جهان اسلام است.

قاسم‌آبادی تصریح کرد: یکی دیگر از اجزای طرح «معامله قرن» موضوع آوارگان فلسطینی و اسکان آنها در سرزمین جایگزین است که تبعات زیادی را برای آینده فلسطین و ملت فلسطین خواهد داشت.

وی ابراز داشت: از اهداف دیگر این طرح عادی‌سازی روابط کشورهای عربی با رژیم اشغالگر صهیونیستی است که خائنانه بودن و ابعاد خطرناک این طرح را نشان می‌‌دهد.

مدیر عقیدتی حوزه شهید «مبارکی» همدان گفت: از دیگر زوایای این طرح خلع سلاح گروه‌های فلسطینی و نابودی آرمان فلسطین است، بنابراین با فهم ابعاد مختلف طرح «معامله قرن» باید جوامع اسلامی آگاهانه در مقابل آن بایستند و همان طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند این طرح هرگز محقق نخواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات