خبرهای داغ:
مسئول جوانه‌های صالحین پایگاه شهید «حصارخانی» همدان خبر داد

بازدید جوانه‌های صالحین پایگاه شهید «حصارخانی» از باغ موزه دفاع مقدس استان همدان

مسئول طرح جوانه‌های صالحین پایگاه شهید «حصارخانی» همدان گفت: با هدف آشنایی با ارزش‌های دفاع مقدس جوانه‌های صالحین پایگاه شهید «حصارخانی» از باغ موزه دفاع مقدس استان همدان بازدید کردند.
کد خبر: ۹۱۵۴۴۰۲
|
۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۶

بازدید جوانه‌های صالحین پایگاه شهید «حصارخانی» از  باغ موزه دفاع مقدس استان همدانمرتضی امیری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: یکی از برنامه‌های پایگاه شهید «حصارخانی» در قالب طرح جوانه‌های صالحین برگزاری اردوهای علمی، آموزشی، فرهنگی، هنری و ... است.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری این اردوها گفت: حضور نونهالان و نوجوانان در کنار یکدیگر برای بازدید از مراکز علمی، آموزشی، فرهنگی، هنری و ... علاوه بر ایجاد وحدت و دوستی بین آنان می‎تواند به افزایش دانش عمومی آنها نیز کمک کند.

مسئول طرح جوانه‌های صالحین پایگاه شهید «حصارخانی» همدان خاطرنشان کرد: در راستای پاسداشت مقام ایثار و شهادت و همچنین آشنایی نونهالان و نوجوانان با روند هشت سال دفاع مقدس، اولین اردوی طرح جوانه‎های صالحین پایگاه شهید نحصارخانی» با بازدید از باغ موزه دفاع مقدس همدان برگزار شد.

وی در خصوص اهداف برگزاری حضور جوانه‌های صالحین پایگاه شهید «حصارخانی» در باغ موزه دفاع مقدس همدان گفت: هدف از این کار ادای احترام به مقام شامخ 8 هزار شهید استان و همچنین آشنا کردن نسل آینده مدیریتی کشور با یکی از مهمترین بخش‌های تاریخ انقلاب اسلامی است.

امیری با اشاره به اینکه باغ موزه‌ دفاع‌ مقدس همدان یادگاری از دوران تجاوز دشمن به خاک ایران است، تصریح کرد: حضور در فضای باغ موزه دفاع مقدس باعث افزایش حس تعاون و ایثار در روح انسان می‌شود که اگر این احساس مستمر و تداوم داشته باشد می‌تواند در جامعه نیز نمود واقعی و عینی پیدا کند.

وی در پایان گفت: باغ موزه‌ دفاع مقدس در انتقال ارزش و فرهنگ دفاع مقدس برای کسانی که جنگ را از نزدیک درک نکرده‌اند بسیار موثر عمل کرده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار