خبرهای داغ:
مدیر عامل صندوق کارآفرینی امید کشور:

از نظر ما کسب‌وکار‌های غیررسمی بجز صنایع غذایی مجوز نمی‌خواهند

مدیر عامل صندوق کارآفرینی امید کشور در جلسه‌ای در شهرستان میامی گفت: از نظر ما کسب‌وکار‌های غیررسمی بجز صنایع غذایی مجوز نمی‌خواهند گواهی فنی حرفه‌ای و یا تأییدیه دهیاری کافی است.
کد خبر: ۹۱۵۴۶۱۶
|
۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، دکتر اصغر نورالله زاده در این جلسه که به دعوت نماینده شاهرود و میامی در مجلس برای بررسی مسائل و مشکلات مشاغل خانگی منطقه تشکیل شد افزود: فرهنگ توسعه می‌آورد و با نگاهی که به این منطقه داشتم دیدم که فرهنگ این منطقه چقدر بالاست.
وی بیان کرد: تعریف توسعه در معنای جدید در جهان افزایش خوشبختی است و توسعه فیزیکی به معنای قبل دیگر این معنا را نمی‌رساند. هر جامعه‌ای که احساس خوشبختی داشت آن جامعه توسعه یافته است و جالب است که غرب بعد از این‌همه توسعه مادی به این تعریف رسیده است.
نورالله زاده تصریح کرد: باید تلاش کنیم منطقه میامی و روستا‌های آن دیده شود و باید به تلویزیون استان پیشنهاد کنید از مزیت‌های منطقه گزارش تهیه کند و حتی رسانه ملی. این وظیفه صدا و سیماست که کاری کند این منطقه دیده شود. من هم هر جا بنشینم درمورد مزیت‌های منطقه شما صحبت خواهم کرد.
مدیر عامل صندوق کارآفرینی امید با بیان اینکه ما متناسب با هر روستایی دستورالعمل خاصی داریم گفت: برای مشاغل خانگی تسهیلات زیادی فراهم کرده‌ایم. ما به کسب‌وکار‌های غیررسمی به غیر از صنایع غذایی که حساسیت زیادی دارد مجوز می‌دهیم. از نظر ما کسب‌وکار‌های غیررسمی بجز صنایع غذایی مجوز نمی‌خواهند بلکه فقط گواهی فنی حرفه‌ای و یا تأییدیه دهیاری کافی است و می‌توانیم مجوز مشاغل خانگی بدهیم و تاییدیه اصالت فرد که حتماً فرد این تسهیلات را در همین زمینه اشتغال خانگی مصرف می‌کند کافی است.
وی گفت: به ۳۰ واحد تولید پوشاک و کفش در این منطقه مجوز می‌دهیم و از بخش گردشگری حمایت کامل می‌کنیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها