سامانه‌ مدیریت تشکل‌های دانشجویی «کالک»، به منظور ثبت تجربیات ارزشمند دانشجویان فعال در تشکل‌ها و اشتراک‌گذاری آن‌ها با یکدیگر برای اولین بار در حوزه بانوان جزوه‌ «تشکیلات دخترانه» را منتشر کرد.
کد خبر: ۹۱۵۴۹۰۰
|
۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، سامانه‌ مدیریت تشکل‌های دانشجویی «کالک»، به منظور ثبت تجربیات ارزشمند دانشجویان فعال در تشکل‌ها و اشتراک‌گذاری آن‌ها با یکدیگر برای اولین بار در حوزه بانوان جزوه‌ «تشکیلات دخترانه» را منتشر کرد.

جزو‌ی "تشکیلات دخترانه"، با توجه به جایگاه خاص زن در تشکیلات و نگاه تمدنی ویژه‌ای که انقلاب‌اسلامی نسبت به بانوان دارد و نیز بعلاوه اقتضائات خاص ایشان، برای انجام کار تشکیلاتی، جمع‌آوری و نگارش و تدوین شده است.

ثبت تجربیات از دختران بسیج دانشجویی کشور، گام بزرگ و نخستی است که "تشکیلات دخترانه" در این زمینه برداشته تا بعد از آن با ثبت تجربه از بانوان سایر تشکل‌های دانشجویی این حرکت رو به جلو و بزرگ در مسیر تکامل و تعالی خود، رونده و پیشتاز باشد.

نتیجه‌ی مصاحبه با بیش از 40 دانشگاه مطرح و شاخص در کشور و نیز دریافت قریب به 200 تجربه‌ تشکیلاتی از آنها در زمینه‌ای "جذب - نقش‌آفرینی - مدیریت" ویژه‌ دختران، انتشار جزوه‌ی "تشکلات دخترانه" است.

 

 
ارسال نظرات