خبرهای داغ:
امام جمعه شهرستان نهاوند:

شهدای امر به معروف و نهی از منکر در ردیف انبیا(ع) هستند

امام جمعه شهرستان نهاوند گفت: شهدای امر به معروف و نهی از منکر در ردیف انبیا(ع) هستند.
کد خبر: ۹۱۵۵۴۰۳
|
۲۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۱

شهدای امر به معروف و نهی از منکر در ردیف انبیا(ع) هستندبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی در اجتماع بزرگ منادیان حجاب و عفاف ضمن گرامیداشت دهه کرامت و روز ۲۱ تیر روز عفاف و حجاب و فرا رسیدن سالروز حادثه تاریخ گوهرشاد اظهار داشت: عده‌ای ۸۵ سال پیش در دفاع از حجاب و عفاف تحصن و اعتراض کردند و مزدوران و اجانب آنها را به قتل رساندند و امروز نیز اجتماع بزرگ حافظان حریم خانواده در راستای گرامیداشت یاد آن شهدا برگزار شد.

وی افزود: همزمان با شهرستان نهاوند در ۴۰۰ شهرستان در سراسر کشور این مراسم به مناسبت هفته عفاف و حجاب برگزار می‌شود.

امام جمعه شهرستان نهاوند عنوان کرد: جامعه بشری مثل یک بدن می‌ماند اگر در این جامعه مبارزه با فساد و مفسدین و منکرات شروع شود و ادامه داشته باشد جامعه زنده است اما اگر مبارزه تعطیل شود جامعه می‌میرد بوی تعفن می‌گیرد.

وی ادامه داد: می‌بینیم که در بعضی از جوامع آمار طلاق و اختلافات خانوادگی بالا می‌رود، معتادین مسلط می‌شوند، دزدی و ناامنی مردم را به ستوه می‌آورد که این همان بوی تعفن جامعه‌ای است که مرده است و مبارزه با فساد و منکرات را ندارد.

مغیثی با بیان اینکه شهدای امر به معروف و نهی از منکر در ردیف انبیا(ع) هستند، گفت: این آیه قرآن است یعنی کسانی که در راه امر به معروف، قسط و عدالت به شهادت برسند مثل انبیا و ائمه(ع) هستند.

وی بیان داشت: ما امروز نه تنها یاد شهدای سال ۱۳۱۴ مسجد گوهرشاد را بلکه یاد شهدا ائمه و انبیا معصومین و همه کسانی که در راه عدالت امر به معروف و نهی از منکر به شهادت رسیدند، گرامی می‌داریم.

امام جمعه نهاوند عنوان کرد: طبق آیات قرآن عذاب جهنم و عذاب الیم در انتظار کسانی است که پیامبران را می‌کشند و آیات خدا را منکر می‌شوند و کسانی که آمرین به معروف را می‌کشند و اگر کار خیر هم کردند به خاطر این گناه سوابق کارهای خیرشان از بین می‌رود و نصرت و یار و یاوری برای آنان در دنیا و آخرت نیست .

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار