فرهنگ وقف باید در جامعه ترویج یابد

نماینده، ولی فقیه استان کردستان گفت: فرهنگ وقف باید در جامعه ترویج یابد و نیاز‌های جامعه نیز در این راستا مورد توجه واقفین باشد.
کد خبر: ۹۱۵۸۱۵۲
|
۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  آیت‌الله سید محمدحسینی شاهرودی پیش از ظهر امروز در آئین تکریم و معارفه مدیران کل اوقاف و امور خیریه استان کردستان اظهار کرد: همه کار‌های انسان برای رضای خدا باید باشد و کسی که در معرض آزمایش خداوند قرار می‌گیرد بیشتر مراقب اعمال خود خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه لحظه به لحظه کار‌های خیر و شر انسان ثبت خواهد شد، افزود: انسان‌هایی که کار خیر کنند افراد دیگری را نیز از کار خود بهره‌مند می‌کنند و این مورد رضایت خداوند متعال خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: بی‌شک تمام اعمال ما مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و باید مراقب اعمال و کار‌هایی که انجام می‌دهیم باشیم.

نماینده، ولی فقیه در استان کردستان با بیان اینکه باید انسان را به خیر دعوت کنیم، بیان کرد: باید دیگران را تشویق کرد تا از خود چیزی را به یادگار بگذارند و در امر وقف شرکت کنند.

حسینی شاهرودی یادآور شد: باید بررسی کرد که از لحاظ فرهنگی، فکری و معنوی و چه از لحاظ مادی چه کار‌هایی می‌توان انجام داد تا خیر و خوبی از خود برجای بگذاریم.

وی با بیان اینکه باید وقف در جامعه نهادینه و ترویج یابد، اضافه کرد: در وقف باید نیاز‌های جامعه نیز مورد توجه قرار گیرد.

نماینده، ولی فقیه در استان کردستان خواستار کمک مسوولان در نهادینه کردن امر وقف شد و گفت: مسوولان ما باید کاری کنند که فرهنگ وقف در جامعه جا بیفتد.
 
منبع :فارس
ارسال نظرات
آخرین اخبار