خبرهای داغ:
امام جمعه همدان:

عملیات مرصاد یکی از مهمترین عملیات‌های تاریخ انقلاب اسلامی است

امام جمعه همدان گفت: عملیات مرصاد یکی از مهمترین عملیات‌های تاریخ انقلاب اسلامی است که عناصر انقلابی همدان نیز در آن مشارکت داشتند.
کد خبر: ۹۱۵۹۵۰۳
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۰

عملیات مرصاد یکی از مهمترین عملیات‌های تاریخ انقلاب اسلامی استبه گزارش خبرگزری بسیج از همدان، آیت‌الله حبیب الله شعبانی موثقی روز جمعه در آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه شهر همدان با اشاره به توقیف نفتکش انگلیسی توسط عناصر انقلابی اظهار داشت: استعمار پیر انگلستان پس از توقیف نفتکش ما در آب‌های آزاد جواب خود را از عناصر انقلابی گرفت.

وی با بیان اینکه در مقابله با استعمارگران و استکبار جهانی، مقاومت و برخورد مقتدرانه اقتدار حکومت اسلامی را افزایش می‌دهد، گفت: امروز انگلستان التماس ما را می‌کند و واسطه می‌فرستد که این امر نشان از اقتدار انقلاب اسلامی است.

امام جمعه همدان با اشاره به دیدار ائمه جمعه با رهبر معظم انقلاب عنوان کرد: معظم له توصیه کردند که مسئولان و ائمه جمعه، مردمی، با مردم و در کنار مردم باشند.

وی تاکید کرد: فاصله اتفاق افتاده بین مردم و مسئولان ربطی به حکومت اسلامی ندارد.

امام جمعه همدان با اشاره به اینکه مسئولان باید با لطف و رافت با مردم برخورد کنند، اضافه کرد: عمل کردن به نهج البلاغه و حکومت علوی، مردمی بودن را توصیف می‌کند.

وی با اشاره به بمباران ۲۶ تیر ماه ۱۳۶۱ و شهادت نمازگزاران نماز جمعه همدان گفت: این ۱۰۰ شهیدی که در این تاریخ به شهادت رسیدند شهیدان راه خدا و در کشور بی‌نظیر هستند.

شعبانی موثقی افزود: عملیات مرصاد یکی از مهمترین عملیات‌های تاریخ انقلاب اسلامی است که عناصر انقلابی همدان نیز در آن مشارکت داشتند.

وی ادامه داد: از سال ۱۳۵۸ نماز جمعه در ۹۰۰ نقطه کشور برپا می‌شود که از برکات نظام مقدس اسلامی و از برکات خون مبارک شهدا است.

امام جمعه همدان گفت: انسان اگر توجه به مرگ داشته باشد راه زندگی را به خوبی پیدا می‌کند.

وی با اشاره به آیه شریفه «علی به ذکرالله تطمئن القلوب» عنوان کرد: هیچکس با جدا شدن از خدا زندگی آرامی را تجربه نخواهد کرد و فقط با خدا می‌توان به آرامش رسید.

شعبانی موثقی اضافه کرد: نماز جمعه «ذکر الله» است و آرامش را به نمازگزاران هدیه می‌کند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات