خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه گام دوم انقلاب تاکید بر عدالت دارد، گفت: بسیجیان باید بسیار دقت کنند که کاری خلاف عرف و شرع انجام ندهند که باعث بدبینی جامعه به بسیج و بسیجیان شود.
کد خبر: ۹۱۶۱۸۰۷
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰

بیانیه گام دوم انقلاب تاکید بر عدالت داردبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، حجت‌الاسلام حمزه شیرزادی در آئین تکریم و معارفه رابط نمایندگی در حوزه مقاومت علی ابن ابيطالب(ع) با اشاره به بیانیه گام دوم اظهار داشت: کار در بسیج از آنجا که مورد رضای مقام عظمای ولایت است، مورد رضای امام عصر(عج) هم است.

وی با تأکید بر دوی از یأس و ناامیدی افزود: نباید جامعه را مایوس کرد اگرچه برخی از مسئولان نالایق و از عدالت و انصاف به دور هستند اما باز هم نباید روحیه امید را از دست داد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر بیان داشت: امروزه بسیج کارنامه بسیار موفقی در سطح جامعه دارد و مردم نیز این امر را کاملاً حس و لمس کرده‌اند که در تنگناها و مشکلات این بسیج و بسیجیان هستند که پای کار هستند.

وی با بیان اینکه گام دوم انقلاب تاکید بر عدالت دارد، گفت: باید بسیجیان هوشیار باشند چراکه کار آنان به پای نهاد بسیج به‌حساب می‌آید بنابراین باید بسیار دقت کنند که کاری خلاف عرف و شرع انجام ندهند که باعث بدبینی جامعه به بسیج و بسیجیان شود.

در پایان این مراسم ضمن تقدیر از زحمات حجت‌الاسلام «احمد چهاردولی»، حجت‌الاسلام «سجاد نادی» به عنوان رابط نمایندگی ولی فقیه در حوزه مقاومت علی ابن ابيطالب(ع) معرفی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات