خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج رسانه استان همدان گفت: مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه‌ای ابوذر تا پایان آبان ماه است و علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را برای حضور در این جشنواره ارسال کنند.
کد خبر: ۹۱۶۲۲۳۲
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۲

مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه‌ای ابوذر تا پایان آبان ماه استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، عباس محرمی در گردهمایی اصحاب رسانه استان همدان ضمن تبریک هفته خبرنگار اظهار داشت: بسیج رسانه هر ساله برنامه‌هایی را درطول سال تدوین و اجرا می‌کند.

وی گفت: یکی از این برنامه‌ها جشنواره ابوذر است که حدود پنج سال هر ساله با حضور رسانه‌های کشور در 8 قالب و 9 موضوع برگزار می‌شود.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان همدان عنوان کرد: سال گذشته 70 اثر از استان همدان آماده و برای شرکت در این جشنواره به تهران ارسال شد که متاسفانه این آثار حائز رتبه نشدند.

وی با بیان اینکه امیدواریم امسال بهتر از سال گذشته باشد، ادامه داد: امسال نیز از کارها و آثار دریافتی از خبرنگاران که به دست ما می‌رسد منتخبین را به تهران معرفی می‌کنیم.

محرمی تصریح کرد: مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه‌ای ابوذر تا پایان آبان ماه است و علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را برای حضور در این جشنواره ارسال کنند.

وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب عنوان کرد: از دیگر برنامه‌های بسیج رسانه پرداختن به این امر و تلاش در راستای تحقق آن است که انتظار می‌رود خبرنگاران رسانه‌ها باید به این موضوع بپردازند.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان همدان افزود: همچنین از برنامه‌هایی که سپاه به آن اهتمام می‌ورزد طرح شهید «حججی» است که در این طرح تلاش داریم نیروهای جوان مومن و انقلابی را شناسایی و گلچین کنیم و انقلابی بمانیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات